FlyLady

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Sandratoft skriver:

En kort søgning på Google, fortalte mig hurtigt hvad det er. Desuden spørger at efter personer der selv bruger appen, det gør i tydeligvis ikke, og derfor henvender denne tråd sig ikke til jer, og ts behøves ikke forklare noget til jer. 

Hold da op et svar. Ja, jeg fandt også ud af hvad det var, ved at Google det, men helt ærligt, så skulle ts nok ikke have den afstemnings mulighed der hed - flylady, hvad er det eller noget i den stil, hvis det var os andre uvidende folk ikke måtte spørge ind til det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2017

Xolia

Hck skriver:

Hold da op et svar. Ja, jeg fandt også ud af hvad det var, ved at Google det, men helt ærligt, så skulle ts nok ikke have den afstemnings mulighed der hed - flylady, hvad er det eller noget i den stil, hvis det var os andre uvidende folk ikke måtte spørge ind til det.

Selvfølgelig må I spørge, men medtog svarmuligheden primært for at give et billede på om folk ikke svare fordi de ikke gider eller ikke ved hvad det er.

Hvis der er ting jeg ikke selv ved men er nysgerrig på så bruger jeg også Google.

Men se tidligere opslag for hjemmesiden / kort forklaring 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Sandratoft

heaven skriver:

Nå nå nå.... du virker da lige lidt skrap... du har da ret, bevares, men jeg spørger ikke i ond mening, blot nysgerrighed. Og uha da, skal da nok bruge Google en anden gang.

Ja tak, brug endelig Google fremover....

Anmeld Citér

13. juli 2017

heaven

Sandratoft skriver:

Ja tak, brug endelig Google fremover....

Okay.

Anmeld Citér

13. juli 2017

heaven

Xolia skriver:

Som nogle skriver søger jeg andre som ved hvad jeg taler om, men til jer andre der er nysgerrige også og måske vil kunne bruge det så er Flylady at finde:

www.flylady.net

Det er et system til at få skabt sig rutiner og struktur i sit liv hvis man ikke er ordensmenneske. 

Javel så... 1000 tak for den korte skitsering.

Anmeld Citér

28. juli 2017

Anonym

Bruger og elsker den. Sidste år blev jeg sygemeldt med angst og stress. Strukturen hjalp mig videre. Er ikke slavisk, men går aldrig i.seng med et beskidt køkken.

Anmeld Citér

28. juli 2017

Xolia

Anonym skriver:

Bruger og elsker den. Sidste år blev jeg sygemeldt med angst og stress. Strukturen hjalp mig videre. Er ikke slavisk, men går aldrig i.seng med et beskidt køkken.

Har du set Youtube videoerne med FlyLady Diane / Diane in Denmark? 

Jeg er i dag på babystep 19 og har siden dag ét haft et clean køkken inden sengetid - det tror jeg aldrig er sket i så mange dage.

Jeg har også en del mere energi.

Du et velkommen til at skrive privat så vi evt kan få gode råd af hinanden 

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym

Xolia skriver:

Har du set Youtube videoerne med FlyLady Diane / Diane in Denmark? 

Jeg er i dag på babystep 19 og har siden dag ét haft et clean køkken inden sengetid - det tror jeg aldrig er sket i så mange dage.

Jeg har også en del mere energi.

Du et velkommen til at skrive privat så vi evt kan få gode råd af hinanden 

Nej hende kender jeg ikke. Tak for tippet. Bruger selv den app der hedder flyhelper. Har brugt tid på at oversætte og tilpasse mit eget hjem. Den er SUPER

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.