Bestille tid til NF før lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. juli 2017

baby_drømme

Jeg er tilknyttet Hillerød Hospital og derfor skal jeg selv bestille tid til NF, hvilket jeg kan gøre allerede nu (8+6)

Mit 1. lægebesøg er på onsdag, men det har vel ikke den store betydning om jeg bestiller tid til NF nu eller efter lægen vel?   

Grunden til jeg vil bestille tid nu, er, at så kan jeg nå at få en tid, som passer både min kæreste og jeg. 

Tænker I at jeg bare kan bestille en tid nu? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2017

AnoMom

Yoga_mor skriver:

Jeg er tilknyttet Hillerød Hospital og derfor skal jeg selv bestille tid til NF, hvilket jeg kan gøre allerede nu (8+6)

Mit 1. lægebesøg er på onsdag, men det har vel ikke den store betydning om jeg bestiller tid til NF nu eller efter lægen vel?   

Grunden til jeg vil bestille tid nu, er, at så kan jeg nå at få en tid, som passer både min kæreste og jeg. 

Tænker I at jeg bare kan bestille en tid nu? 

Ja du kan bare bestille nu. Det gør ingen forskel  

Anmeld Citér

12. juli 2017

baby_drømme

AnoMom skriver:

Ja du kan bare bestille nu. Det gør ingen forskel  

Super, gør det med det samme  

Anmeld Citér

12. juli 2017

Thilde86

Men hvis du ikke har været til en tidlig scanning, så ville jeg nok bestille den så du er helt sikker på at du er langt nok henne den dag du bestiller tiden til, hvis du nu reelt er fx 2-3 dage kortere henne end du regner med, så lav bestillingen ud fra det.

Men jeg misunder dig, herover får vi vist bare en tid tilsendt, jeg kunne ellers godt bruge at have lidt mere indflydelse på det.

Anmeld Citér

12. juli 2017

baby_drømme

Thilde86 skriver:

Men hvis du ikke har været til en tidlig scanning, så ville jeg nok bestille den så du er helt sikker på at du er langt nok henne den dag du bestiller tiden til, hvis du nu reelt er fx 2-3 dage kortere henne end du regner med, så lav bestillingen ud fra det.

Men jeg misunder dig, herover får vi vist bare en tid tilsendt, jeg kunne ellers godt bruge at have lidt mere indflydelse på det.

Jeg var til scanning igår, som viste en lille fin bebs, som svare til 8+6  Men ja, hvis jeg ikke havde været til scanning, ville jeg nok have ventet til efter lægen. 

Det er nu også meget rart, at man selv kan vælge dag og tidspunkt, så er man fri for at ændre tid osv, hvis det ikke passer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.