Pco og fertilietsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har pco og har 2 børn. Den ældste kom helt naturligt, men da vi ville have nr 2 gik der meget længe og vi blev derfor henvist videre. Det viste sig jeg havde pco, og ingen ægløsning i den periode jeg blev "observeret" så kom på pergotime osv , 3 cyklusser efter var jeg gravid . Jegvhar en ny partner nu, og vi vil gerne have et barn. Men min læge vil ikke henvise mig videre fordi vi ikke har prøvet særlig længe, problemet er bare jeg ved at jeg ingen ægløsninger har. Har så købt inofolic og håber det vil have en positiv effekt. Men hvordan er vi lige stillet her ellers? Det giver jo ingen mening at skulle prøve et år fx hvis jeg ingen ægløsninger har ?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2017

Thilde86

Sådan er reglerne nu engang bare. Så enten må I betale jer til behandling ved en privat klinik eller også vente det år og så komme i behandling i det offentlige. Lige netop ved PCO kan det jo godt variere. Kender flere som af og til får en ægløsning alligevel, eller hvor PCO'en pludselig kommer i bedring, fx pga den rette kost, og hvor folk så er blevet gravide naturligt alligevel. Så det kan jo også være I er heldige at det sker alligevel for jer naturligt 

Anmeld Citér

11. juli 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej. Jeg har pco og har 2 børn. Den ældste kom helt naturligt, men da vi ville have nr 2 gik der meget længe og vi blev derfor henvist videre. Det viste sig jeg havde pco, og ingen ægløsning i den periode jeg blev "observeret" så kom på pergotime osv , 3 cyklusser efter var jeg gravid . Jegvhar en ny partner nu, og vi vil gerne have et barn. Men min læge vil ikke henvise mig videre fordi vi ikke har prøvet særlig længe, problemet er bare jeg ved at jeg ingen ægløsninger har. Har så købt inofolic og håber det vil have en positiv effekt. Men hvordan er vi lige stillet her ellers? Det giver jo ingen mening at skulle prøve et år fx hvis jeg ingen ægløsninger har ?! 

Hvis du selv gør en massiv indsats med kost og motion, så er der en reel chance for, at du bliver spontant gravid indenfor 1 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.