Uanset holdning, tænker jeg da ikke det her er meget anderledes end dem der søger gratis børnebilletter til legoland eller 2 for 1 billetter for voksne. Hvis der kan spares nogle penge hvorfor så ikke gøre det?
Men der må åbenbart være vildt mange dårlige mennesker til. For på mit facebook, tror jeg næsten dagligt der dukker opslag op med at de søger gratisbilletter....
Jeg forærer tit rabatkoder væk og har da aldrig skænket en tanke om at de mennesker jeg forærer dem til er usle, nærige, udnyttende mennesker?
Vi havde en tid hvor vores økonomi ikke var så stor. Vi var begge under uddannelse og børnene var små, jeg forsøgte også at finde billige billetter til fx legoland. Jeg kan slet ikke se problemet i at hjælpe andre mennesker.
Jeg tænker at Zoologisk have er klar over at sådanne ting forekommer, ligesom Legoland også er klar over at folk køber/giver billetter?
Og iøvrigt synes jeg virkelig det er en grov kommentar: "Måske du skulle have kaldt indlægget for noget a la "lad mig udnytte din betalte billet til zoo" i stedet."
Anmeld
Citér