København Zoo - har du lige været af sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
10 svar
56 synes godt om
11. juli 2017

hipsomhapper

Jeg vil rigtig gerne have årskort til Kbh Zoo og har fundet ud af man kan få rabat hvis man har en brugt billet til zoo der er max 5 dage gammel... Er der nogen der har en? Jeg skal bare bruge koden på billetten så der er intet besværligt hvor vi skal mødes/sende

Det ville være så dejligt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2017

sne190810

hipsomhapper skriver:

Jeg vil rigtig gerne have årskort til Kbh Zoo og har fundet ud af man kan få rabat hvis man har en brugt billet til zoo der er max 5 dage gammel... Er der nogen der har en? Jeg skal bare bruge koden på billetten så der er intet besværligt hvor vi skal mødes/sende

Det ville være så dejligt!

Jaaa, jeg tænker lidt at det er Zoos mening, at det skal være din egen billet du bruger ifm køb af årskort, for så at betale differencen. 

Sådan du ved, en tjeneste/optimering zoo gør deres gæster - uden deres gæster skal røvrende dem og finde brugte billetter af andre. 

Host op med pengene, og støt dyrerne .. SÅ mange penge er det heller ikke.

Anmeld Citér

11. juli 2017

AnoMom

sne190810 skriver:

Jaaa, jeg tænker lidt at det er Zoos mening, at det skal være din egen billet du bruger ifm køb af årskort, for så at betale differencen. 

Sådan du ved, en tjeneste/optimering zoo gør deres gæster - uden deres gæster skal røvrende dem og finde brugte billetter af andre. 

Enig!!! 

Anmeld Citér

11. juli 2017

Carina:-)

sne190810 skriver:

Enig 

Det går nok med de få kr og det går jo til dyrene.

Anmeld Citér

12. juli 2017

hipsomhapper

Nu var det jo sjovt nok ikke jeres holdning jeg spurgte efter...

...og i øvrigt kender I jo intet til hverken mig, min økonomiske situation eller hvor mange penge jeg i øvrigt bruger på at støtte ting og sager, så drop moral-prædikenen og spring over mit opslag - Tak.

Anmeld Citér

13. juli 2017

naj88

hipsomhapper skriver:

Nu var det jo sjovt nok ikke jeres holdning jeg spurgte efter...

...og i øvrigt kender I jo intet til hverken mig, min økonomiske situation eller hvor mange penge jeg i øvrigt bruger på at støtte ting og sager, så drop moral-prædikenen og spring over mit opslag - Tak.

Måske du skulle have kaldt indlægget for noget a la "lad mig udnytte din betalte billet til zoo" i stedet. 

Vi er personligt i zoo flere gange om måneden, så det lignede mere et indlæg, som søgte gode tips eller lignende. 

Anmeld Citér

16. juli 2017

hipsomhapper

naj88 skriver:

Måske du skulle have kaldt indlægget for noget a la "lad mig udnytte din betalte billet til zoo" i stedet. 

Vi er personligt i zoo flere gange om måneden, så det lignede mere et indlæg, som søgte gode tips eller lignende. 

Jeg har meget svært ved at se hvordan jeg "udnytter" en billet. Billetten er købt og brugt og kunne sagtens bare ende sine dage i skraldespanden. Jeg får en rabat ud af at få fat i sådan en billet (er det nu også forbudt at bruge/dele fx en rabatkode), hvorefter jeg lægger resten af penge (hvilket stadig er en del) til et årskort, samt bruger penge i deres butik og restauranter.

Det er altså helt okay at klikke sig ind på et indlæg, opdage at det ikke var interessant for en selv alligevel og derefter finde tilbage til debatoversigten og læse andre indlæg - uden at kommentere negativt. Jeg gør det selv masser af gange i løbet af en dag, når jeg får klikket mig ind på noget som ud fra overskriften virkede relevant.

I øvrigt HAR jeg nu fået to brugte billetter - så tak til jer der ikke ville skrive her i tråden, men i stedet kontaktede mig direkte fordi der kom negative kommentarer fra folk der intet havde at byde ind med i forhold til hvad der blev efterspurgt.

Anmeld Citér

17. juli 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Uanset holdning, tænker jeg da ikke det her er meget anderledes end dem der søger gratis børnebilletter til legoland eller 2 for 1 billetter for voksne. Hvis der kan spares nogle penge hvorfor så ikke gøre det?

Men der må åbenbart være vildt mange dårlige mennesker til. For på mit facebook, tror jeg næsten dagligt der dukker opslag op med at de søger gratisbilletter....

Jeg forærer tit rabatkoder væk og har da aldrig skænket en tanke om at de mennesker jeg forærer dem til er usle, nærige, udnyttende mennesker?

Vi havde en tid hvor vores økonomi ikke var så stor. Vi var begge under uddannelse og børnene var små, jeg forsøgte også at finde billige billetter til fx legoland. Jeg kan slet ikke se problemet i at hjælpe andre mennesker. 

Jeg tænker at Zoologisk have er klar over at sådanne ting forekommer, ligesom Legoland også er klar over at folk køber/giver billetter?

Og iøvrigt synes jeg virkelig det er en grov kommentar: "Måske du skulle have kaldt indlægget for noget a la "lad mig udnytte din betalte billet til zoo" i stedet." 

Anmeld Citér

17. juli 2017

Moderator

Profilbillede for Moderator
naj88 skriver:

Husk den gode tone i debatten

Anmeld Citér

17. juli 2017

alenemor42

Det er ikke en rabat kode men at man kan fratrække den billet man selv har købt i prisen på et årskort. Hvis man køber det inden for 5 dage efter man var der sidst.

Så det er ikke ment som at man skal arve andres billetter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.