utydelig streg - positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Valle81

Hjertelig tillyke:0)

Det er jo så skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

malou

neddi1 skriver:

Uhhhh den var god nok! Er så glad!

Hvordan fortale I jeres forældre det?

Overvejer at købe kopper og skrive: Vi ses til Juni- hilsen Fnug..

Hvor dejligt!!! tillykke. Dennis ringede til sin mor og fortalte vi skulle have en hund mere... en hvalp. (har 2 i forvejen) men der er bare det med den hvalp fortsatte han.. den kommer først om 7 md der gik lidt før hun fattede det... og så nærmest skreg hun henrykt i tlf. SIKKEN DEJLIG DAG!!!!!!

ihhhh glæd dig, det er det bedste i hele verden at være moar!!

knus

Anmeld

9. oktober 2009

Mormilla

Stort tillykke!!!

Anmeld

9. oktober 2009

Mormilla

Stort tillykke!!!

Anmeld

9. oktober 2009

Stineve

Fantastisk ! tillykke ...

vil du så først fortælle din kæreste det til d. 25 på hans fødselsdag eller med det samme... ?

Anmeld

9. oktober 2009

neddi1

Han ved det godt og er helt ekstatisk. Det er skønt..!

Anmeld

9. oktober 2009

Ansemusen

Wee!! Stort tillykke med graviditeten

Jeg kunne ikke vente, så jeg ringede til min Far og fortalte det om aftenen, vor jeg havde testet positiv! Han sagde ikke noget tl sin kæreste, da jeg skulle ud og spise med hende dagen efter, så hun fik nyheden på en restaurant. Sagde 'Jeg er gravid! I skal være bedsteforældre!' mens jeg hev en test frem fra tasken. Hun blev helt vildt glad og rejste sig for at give mig et ordentligt knus!

Anmeld

9. oktober 2009

Berg

neddi1 skriver:

Uhhhh den var god nok! Er så glad!

Hvordan fortale I jeres forældre det?

Overvejer at købe kopper og skrive: Vi ses til Juni- hilsen Fnug..

TILLYKKE

Vi fortalte det til vores forældre juleaften, da der var en gave til begge hold kommende bedsteforældre fra baby ( det var en babynisse fra TRIP TRAP)Men så skal I jo holde længe på hemmeligheden!

Anmeld

9. oktober 2009

Rikkemor89

Ej stort tillykke (:

Vi har oss prøvet længe & endda fået af vide a jeg ikk kunne få børn, men da jeg var til læge den 10 aug i år med henblik på a min læge troede jeg havde brystkræft, fik vi oss af vide a vi skulle være forældre, så jeg ringede til min mor da vi kom ud i bilen & sagde tillykke mormor, men det troede hun ikk helt på, men den var sand nok (:

Anmeld

9. oktober 2009

neddi1

ThulinJust skriver:

Ej stort tillykke (:

Vi har oss prøvet længe & endda fået af vide a jeg ikk kunne få børn, men da jeg var til læge den 10 aug i år med henblik på a min læge troede jeg havde brystkræft, fik vi oss af vide a vi skulle være forældre, så jeg ringede til min mor da vi kom ud i bilen & sagde tillykke mormor, men det troede hun ikk helt på, men den var sand nok (:

Det var dog en fantastisk ting at få ud af noget så forfærdeligt. Tillykke med graviditeten og ikke mindst at der ingen brystkræft var..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.