Bali

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2017

ann-kristina

Til efteråret rejser vi 3 uger til Bali, gili air og gili trangewan. 2 voksne og 2 børn på hhv 10 og 12. Vi glæder os enormt meget. Vi har ikke rejst så meget før og ingen af os har været i Asien før. 

Er der nogen der har gode fif til hvad man bare skal se/prøve? Og er det noget der ikke er pengene værd?

Ann-Kristina 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2017

KmLarsen

Hej

Min kæreste og jeg var på Bali (men mest Lombok, som er øen ved siden af. Den kan i øvrigt stærkt anbefales. Meget mere rolig og afslappet end Bali) med vores 4 måneder gamle søn. Vi var også på Gili Meno i omkring en uge. Jeg tror I skal undgå Gili Tranwangan. Det er en rigtig fest-ø og jeg tror ikke den er så god for familier. Gili Air kan nok bedre gå, men jeg vil helt sikkert anbefale Gili Meno. Den er så dejlig, rolig og overskuelig. Virkelig lækkert ø-liv der.

Anmeld Citér

11. juli 2017

BienBlomsten

ann-kristina skriver:

Til efteråret rejser vi 3 uger til Bali, gili air og gili trangewan. 2 voksne og 2 børn på hhv 10 og 12. Vi glæder os enormt meget. Vi har ikke rejst så meget før og ingen af os har været i Asien før. 

Er der nogen der har gode fif til hvad man bare skal se/prøve? Og er det noget der ikke er pengene værd?

Ann-Kristina 

Jeg har boet på Bali i 6 md, så hvis du vil, kan du smide mig en besked og så kan jeg høre mere om hvad I søger og evt. give lidt råd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.