Befrugtet æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2017

Anonym trådstarter

Vi prøver at blive gravide og der sker bare ingenting 

Jeg har helt sikkert ægløsning da jeg både kan mærke det og tester positiv for ægløsning. Vi er også sammen på de rigtige tidspunkter.

Jeg har så tænkt over om problemet kan være at det befrugtede æg ikke sætter sig fast. Kan man selv vide om det er tilfældet? De seneste måneder har jeg nemlig haft kraftig menstruation, og jeg har tænkt på om det kan være fordi man bløder mere når et befrugtet æg skal udstødes?

Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bliver gravide. Jeg har to store børn fra et tidligere forhold og er blevet scannet flere gange uden det ser ud til noget er galt. Jeg blev endelig gravid for et halvt år siden, men aborterede desværre. Så min kæreste er så ikke steril. 

Er desperat for at finde ud af hvad der er galt. Jeg er 38 så ved jo godt at jeg ikke har alverden af tid at løbe på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2017

Anonym

Har I fået tjekket sædkvaliteten? 

Jeg har også to børn fra tidligere, som jeg let blev gravid med. 

Min kæreste og jeg forsøgte 1,5 år uden held og undrede os selvfølgelig også. 

Vi søgte hjælp og fandt ud af at min kæreste sædkvalitet var stærkt nedsat, hvilket betød at den hjælp de kunne tilbyde var microinseminering(ICSI). Vi var igennem et forsøg som ikke lykkedes, skulle springe en cyklus op, inden vi kunne prøve et nyt forsøg, men blev på mærkværdig vis gravid naturligt i "pausecyklussen." 

Jeg tænker at I evt. skal bede om en udredning, når du også har den alder du har. Tror gerne ar lægen vil henvise jer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.