Forkølelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

MetteT

Min datter på 9 ½ måned er simpelthen bare blevet så forkølet og MEGA snottet og stoppet...

Har i nogle gode råd til hva jeg kan gøre for at hjælpe hende af med alt det snot..
Hun kan jo ikke selv puste og hun kan næsten ikke få luft..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Camilla_a

Har du prøvet at sætte nogle bøger ind under den ene ende af hendes seng så hendes hoved kommer lidt højre op? Men ellers prøv at dryppe hende næse med saltvandsdråber, de ting plejer at hælpe herhjemme

Anmeld

9. oktober 2009

MetteT

Camilla_a skriver:

Har du prøvet at sætte nogle bøger ind under den ene ende af hendes seng så hendes hoved kommer lidt højre op? Men ellers prøv at dryppe hende næse med saltvandsdråber, de ting plejer at hælpe herhjemme

Puttede bøger under hendes seng i går aftes.. Men hun vågnede ved 22 tiden og ville/ku ikke sove igen.. Så hun kom i barnevognen resten af natten..
Så det hjalp jo ikk særlig meget..
Men de bliver der og håber det er bedre de næste par nætter..

Saltvandsdråber vil jeg prøve..
Tak ska du ha..

Knus Mette

Anmeld

9. oktober 2009

malou

årh jamen lille pus dog... Når Victor får den mindste lille snue... så giver jeg ham uld bodyer på.. det har indtil videre gjort at han aldrig har haft snot alle vegne. om det er det der gør at vi er sluppet... ved jeg ikke men tror det...- men det er jo selvfølgelig forebyggende... hvad der er godt nu... ved jeg ikke... så jeg læser med

knus malou

Anmeld

9. oktober 2009

Mira0911

Saltvandsdråber bruger vi... Og det hjælper, synes vi...

God bedring...

Anmeld

9. oktober 2009

Mormilla

Vi bruger os saltvands dråber.

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

så snart Nikolines næse er det mindste snottet så bruger jeg saltvands dråber...

der er to slags på apoteket, men du skal vide at de er fuldstændig ens... det betyder ikke noget om de er til næser eller øjne. De er produceret samme sted og har samme indhold...

sørg for at hun sover med hovedet hævet, det hjælper også til med at forebygge mellemøres betændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.