Anonym skriver:
Og kæft jeg kæmper med at finde dem igen.
Jeg er gift med min mand, og sammen har vi 3 børn, hus og biler.
Vi har været sammen i over 12 år og gift i 5, og jeg kan tydelig huske hvor forelsket jeg var i ham. Men de sidste par måneder er mine følelser blevet (meget) svagere, og hold da op hvor gør det ondt at tænke på at afbryde vores ægteskab, mest af alt fordi vi bor skide godt, har de mest fanatiske børn, men vi laver aldrig noget sammen, vi er faktisk aldrig sammen, udover når vi er inviteret i byen til fest, hverdagsaftener er jeg alene, om morgen er jeg alene også i weekenderne for der sover han, jeg er altid alene med vores børn.
Tankerne om at flyttet et sted hen med børnene fylder mere og mere og jeg tænker på det flere gange om dagen.
Min mand elsker mig og jeg får mange komplimenter, sex er der også nok af, for jeg prøver virkelig, jeg kan jo godt lide ham, men jeg er blevet sådan i tvivl om jeg virkelig elsker ham nok til at fortsætte?
Hvordan gør man?
Min mand er tydelig stadig forekslet i mig og elsker mig mere end noget andet og hvor gør det ondt at det nok ikke er gengældt på samme niveau
Hva gør jeg?

Et langvarigt forhold afhænger af, om man er i stand til at forelske sig i hinanden igen og igen. Man kan ikke være forelsket uafbrudt i 50 år!
Jeg spurgte engang min mormor, hvordan hun kunne have holdt min morfar ud i næsten 60 år. Hun sagde klart og tyseligt, at det kunne hun sgu' heller ikke. Men de havde klaret det fordi den ene altid havde elsket den anden undervejs når det var hårdt. Så man finder melodien igen - sammen. Men man må ikke give op! Det er klart noget jeg har taget med mig i mit ægteskab, nogle gange har jeg sgu også lyst til, at sende mandenmed en enkeltbillet til timbuktu, men efter en rum tid så går det over..
Jeg er ikke ulykkelig i mit forhold, havde jeg været det var jeg gået. Men jeg har en sød mand, som er en god far og jeg elsker ham højt. I perioder er jeg mere forelsket i ham end andre, nogle gange slet ikke. Men jeg tror mange har et rosenrødt billede af ægteskab, men det er hårdt arbejde med en god portin "give-and-take" fra begge parter.
Jeg synes, at tendensen er, at folk giver for let op. Har du overhovedet talt med din mand om det du tænker på? Hvis du ikke står op for dig selv, så tænker han jo at det er fint som det er.
Mennesket er ikke tankelæsere, så det går begge veje, sig frem hvad der går dig på så I kan løse det SAMMEN!