Kære piger,
2 spørgsmål...
Jeg prøver at blive gravid og lige nu her op til testdag (3+1 - ja meget tidligt at teste) - fik jeg 2 streger på min test og derefter forsvandt positiv stregen. Nogle som har prøvet det?
Derefter opdagede jeg, at jeg havde fået en knude i lysken ved bikinikanten. Den er på størelse med et par ærter og man kan tydeligt se den buler ud... den gør som sådan ikke ondt, men er øm. Og opdagede den ved jeg kort følte en under huden ubehag.
Er mega bange nu og ved slet ikke hvad det er. Den sidder fast og er hård og sidder ikke i yderste underlag af huden, eller det føles som om den sidder langt inde og fast inde ved knoglen (ej ved ikke om I forstår min lidt mærkelige beskrivelse)... nogle af jer som har prøvet det?
Prøver ikke at tage sorgerne på forskud, men må da indrømme jeg kortvarigt bliver bange for aldrig at blive gravid.... sådan en knude sætter livet lidt i perspektiv - også selvom det ikke er alvorligt.... ej håber I forstår hvad jeg mener...... havde bare lige brug for at dele det her på en dag som giver lidt tårer i øjenene...
Anmeld
Citér