Effektiv naturlig kalkfjerner og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2017

Wheelybug

Jeg skal flytte ind hos kæresten, da jeg er gravid og har derfor opsagt min lejlighed. Den skal selvfølgelig afleveres rengjort. Der er meget kalk i vandet i mit område og da lejligheden har stået tom/periodevist været fremlejet er der desværre en del kalk i både badekar og toilet, som skal rengøres. Har I nogle gode fifs til en naturlig og effektiv kalkfjerner, som jeg kan bruge som gravid?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt almindelig klar eddike...

spray det på lad sidde i 5 minutter og spray med vand bagefter :)

ellers er vinduesrens faktisk utrolig god til at fjerne alt muligt...

Anmeld Citér

8. juli 2017

Liland

Profilbillede for Liland
JL87 skriver:

Jeg skal flytte ind hos kæresten, da jeg er gravid og har derfor opsagt min lejlighed. Den skal selvfølgelig afleveres rengjort. Der er meget kalk i vandet i mit område og da lejligheden har stået tom/periodevist været fremlejet er der desværre en del kalk i både badekar og toilet, som skal rengøres. Har I nogle gode fifs til en naturlig og effektiv kalkfjerner, som jeg kan bruge som gravid?  

lav en tyk grød af bagepulver og vand og spred det ud over kalkpletterne, lad det stå i en halv til en hel time og spray eddike ud over, så det bruser op, derefter burde det være til at tørre over med en grydesvamp

Anmeld Citér

8. juli 2017

SofiaMik

Køb en toiletsten eller få kæresten til at bruge noget skrapt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.