Ingen menstruation og negative tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2017

augustpigen0608

FRUSTRERET?!

Jeg har ikke været på p-piller siden start marts. Jeg havde de første måneder regelmæssig cyklus. Jeg skulle have haft min menstruation i mandags (d. 3 juli), men nu er jeg på cyklus dag 37 og den er stadig ikke kommet?

Jeg plejer at have en masse symptomer inden min menstruation kommer, men jeg har slet ikke haft nogle af dem.

Jeg har haft nogle 'jag' i maven og føler mig en smule dvask og øm i ryggen. Jeg har testet i to dage nu, hvor alle var negative tests. Men jeg har dog taget en test på cyklus dag 35, hvor jeg så den dagen efter, og der var der en to streger med en utydelig streg. 

Det er så frustrerende?!

Nogen gode råd?

Jeg har hørt at Clearblue har nogle mere følsomme tests ift. lavt HCG, hvis jeg nu har det?

Mvh. den frustrende skrukke kvinde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2017

augustpigen0608

augustpigen0608 skriver:

FRUSTRERET?!

Jeg har ikke været på p-piller siden start marts. Jeg havde de første måneder regelmæssig cyklus. Jeg skulle have haft min menstruation i mandags (d. 3 juli), men nu er jeg på cyklus dag 37 og den er stadig ikke kommet?

Jeg plejer at have en masse symptomer inden min menstruation kommer, men jeg har slet ikke haft nogle af dem.

Jeg har haft nogle 'jag' i maven og føler mig en smule dvask og øm i ryggen. Jeg har testet i to dage nu, hvor alle var negative tests. Men jeg har dog taget en test på cyklus dag 35, hvor jeg så den dagen efter, og der var der en to streger med en utydelig streg. 

Det er så frustrerende?!

Nogen gode råd?

Jeg har hørt at Clearblue har nogle mere følsomme tests ift. lavt HCG, hvis jeg nu har det?

Mvh. den frustrende skrukke kvinde  

Ingen der har prøvet noget lignende?? 

Anmeld Citér

7. juli 2017

Waller

augustpigen0608 skriver:

Ingen der har prøvet noget lignende?? 

Jeg har prøvet det samme. min menstruation var 22 dage for sent da den pludselig kom. Jeg stoppede med p piller tilbage i Januar, og det skulle efter sigende være helt normalt af kroppen ikke hel kan finde ud af det. Desværre. Prøv at teste igen om en uge hvis der ikke er sket noget

Anmeld Citér

7. juli 2017

Anonym

Min cyklus var efter p-pille stop først regelmæssig med 36 dage, så var der to måneder med 30 dage og den måned jeg blev gravid var den hoppet op på 37 dage så det er normalt at kroppen er lidt forvirret. Har desværre ikke prøvet ikke at få en positiv test efter test-dag (også selvom test dag faktisk var rykket). Men måske er du heldig og din cyklus er rykket men du stadig er blevet gravid. Vent nogle dage og tag en ny. Er den bragende negativ kan du vente et par dage mere. Går der alt for lang tid kan du jo kontakte lægen. Krydser fingre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.