Anonym skriver:
Hej ladys!
Jeg har virkelig brug for hjælp
det hele omhandler en konflikt mellem min rigtige gode barndomds veninde. Lidt for historie: mine børn er kommet til verdnen via ivf og icsi, og jeg har et englebarn fra tidligere, jeg har derfor frabedt mig snak om pb og babyer (self iike dem der er født og dem der er gravide)
Min veninde er singel, slut 20erne, fest og farver "det søde singel liv" vi har kendt hinanden siden 8 års alderen, vi var nogle stride tøser og kørte vel lidt "råzone" stilen, jeg er vokset fra det, hun er stadig en strid en og har siddet inde et par gange for småting
Sidste lørdag skulle vi i byen, vi gør os klar sammen og der er et par shots indebores
jeg går så ud til spejlet, min veninde (lad os sige pernille) sidder på toilet, hun kigger sådan mærkelig på mig og hiver en 100% positiv test frem, jeg reagere lidt uhensigtsmæssigt og for sagt lige skarpt nok, hvad fanden drikker du så for!? Hun er hurtig til at fange misforståelsen og fortæller det en æl, jeg reagere sådan her 
Pernille: vil jo gerne have en baby
Mig: hvad? Det da søndag i morgen, skal du på klinik der?
Pernille: hvad mener du med klinik?
Mig: ja vil du ikke være singel mom? Hvis du er positiv nu skal du vel insimineres i morgen?
Pernille: griner, narh jeg tager den natural i aften
Mig: ej? Alltså med en hel fremmed!
Pernille: ja? Vil jo ikke kræve bfy eller noget.
Mig: det syntes jeg fandme er usselt! Hvorfor går du ikke bare på klinik eller regbue barn?
Pernille: bland dig udenom, gider ikke snakke om det.
Et par timer senere er vi i byen, jeg møder en af mine brors venner og pernille kommer over, hun er kæk og giver sig til at flirte. Jeg for mer eller mindre tvunget hende med på toilet og for sagt alt for skarpt "du samler bare bennene og holder dig væk" hun råber en masse og det samme gør jeg, det hele ender med hun stikker mig sådan en lussing og stormer ud 
Da jeg 15-20 min senere finder hende i fuld gang med at kysse med min brors ven, slår det bare klik og jeg for råbt "jeg håber du er klar til at blive far, for hun er klar!" Han kigger noget fovirret og siger du er da på pillen? Hun siger ja, og jeg blir gal og siger " nu stopper du, du er ikke på pillen og du kan ikke bare udnytte folk" han ryster på hovedet og går, og hun brager ind i mig så jeg falder og løber ud.
Efterfølgende har jeg sagt undskyld for min tone osv. Men at jeg holder fast i det amoralsk. Hun vil ikke acceptere ubdskylning og truer både mig og mine børn, seneste besked:
Husk jeg ved hvor du bor jeg ved hvor dine børn er og jeg kender til alt det du ikke vil have dine parcel venner skal hører.
Jeg har sagt, jeg meget gerne vil løse den her,men hun skal stoppe med at true lige nu! Og hun sådan set har været voldelig 2 gange allerede og det har jeg ikke meldt i respekt for vores venskab,til det griner hun, og siger jeg skal huske at kigge mig over skuldren næste gang jeg køber mælk (jeg var lige kommet hjem fra rema med mælk) så hun holder øje med mig.
Hvad skal jeg gøre? Og er det virkelig så slemt det jeg har gjort?
Det er da kun på sin plads at hun blir meldt, og så skal hun da slet ikke have børn..