Erfaring med sterilisering af manden søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2017

Anonym trådstarter

Min mand er lige blevet steriliseret. Det er nu 5 døgn siden og hans pung og penis er meget mørkelilla/blå/rød, han er øm og over den ene testikel, hvor de har været inde og rode, er der kommet en slags knude (måske en blodansamling)

Har jeres mænd eller kender I nogen, Om er blevet steriliseret, der kan dele lidt erfaringer omkring efter forløbet? Vi bliver lidt nervøse for, om det aldrig bliver godt igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2017

Anonym

R

Min mand er lige blevet steriliseret. Det er nu 5 døgn siden og hans pung og penis er meget mørkelilla/blå/rød, han er øm og over den ene testikel, hvor de har været inde og rode, er der kommet en slags knude (måske en blodansamling)

Har jeres mænd eller kender I nogen, Om er blevet steriliseret, der kan dele lidt erfaringer omkring efter forløbet? Vi bliver lidt nervøse for, om det aldrig bliver godt igen.

Min mand siger: gå til lægen med det samme!  Han blev steriliseret sidste år og fik af vide,  at man skulle søge læge hvis man oplevede sådanne symptomer. Han havde ikke,  det du beskriver her.

P.S det blev rigtig godt og han er tilfreds med det.

Anmeld Citér

6. juli 2017

Anonym

Min mand havde heller ikke de symptomer du beskriver. Han var en lille smule hævet, men ikke noget særligt. Så jeg vil også anbefale at din mand tager til lægen idag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.