Hvor billigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2017

Ellie79

Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi jeg ikke er særlig langt henne og fordi jeg endnu ikke ved om vi skal beholde ... 

men hvor billigt kan man gøre det for at være klar til babys ankomst?? 

Jeg er indforstået med at må gå på evt kompromier ... 

jeg kan godt Li de lidt dyre mærker som emmaljunga og sådan i møbler barnevogn osv du 

tøj er h og m fint ... 

en af vores ting er t kæresten siger nej til at beholde han mener ikke der er råd ... 

jeg synes ikke vores økonomi er skod den er hellere ikke Fantastisk men vi skraber aldrig bunden sidst på måneden ...!

nogen som vil hjælpe med et budget lignede noget 

Jeg synes ikke det var det at få en nummer 3 efter vi havde solgt alt fra de to første, der var dyrt. Vi købte alt brugt. Jeg synes den store udgift var ny bil, værelse der skulle laves, pasning af 3 børn og ferie. Det suger i vores budget - husk at regne det med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi jeg ikke er særlig langt henne og fordi jeg endnu ikke ved om vi skal beholde ... 

jeg kan godt Li de lidt dyre mærker som emmaljunga og sådan i møbler barnevogn osv du 

tøj er h og m fint ... 

en af vores ting er t kæresten siger nej til at beholde han mener ikke der er råd ... 

jeg synes ikke vores økonomi er skod den er hellere ikke Fantastisk men vi skraber aldrig bunden sidst på måneden ...!

Jeg købte alt brugt, da jeg stod alene og skulle købe babyting på su.

Endte med at slippe 3000 kr i alt, inklusiv en lækker emmaljunga barnevogn med masser af udstyr til. 

Jeg fik så også en masse arve tøj, så jeg havde tøj til de første 6 mdr, så havde nok skullet af med lidt mere hvis jeg også skulle købe det. 

Men 3-4000 kr kan man sagtens nøjes med at bruge på baby. 
Det var med puslebord, seng, dyner, lift, flasker, barnevogn og alt det der. Der manglede ikke noget

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

tøj er h og m fint ... 

Vi gjorde det billigt. Har købt alt brugt denne gang ( 4 barn) 

Fin emmaljunga barnevogn inkl myggenet 1000 kr

legetæppe og legetøj for samlet 300 kr

skråstol 100 kr 

autostol 200 kr

baby alarmer 250 kr

puslebord fandt vi gratis 

puslepude 50 kr 

amme pude (ny) 100 kr 

tøj str 50-56 købte vi brugt hvad der svarer til en hel sæk for 250 kr . 

Baby sengetøj 2 sæt (nyt) 100 kr 

Dyne havde vi fra de andre 

regnslag til barnevogn 50 kr 

uro til puslebordet fik vi. 

i alt 2400 kr. Og så købte vi ellers selv lidt tøj og legetøj.  Så tror vi samlet set inden vores bebs kom har brugt knapt 3000 kr i alt. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi gjorde det billigt. Har købt alt brugt denne gang ( 4 barn) 

Fin emmaljunga barnevogn inkl myggenet 1000 kr

legetæppe og legetøj for samlet 300 kr

skråstol 100 kr 

autostol 200 kr

baby alarmer 250 kr

puslebord fandt vi gratis 

puslepude 50 kr 

amme pude (ny) 100 kr 

tøj str 50-56 købte vi brugt hvad der svarer til en hel sæk for 250 kr . 

Baby sengetøj 2 sæt (nyt) 100 kr 

Dyne havde vi fra de andre 

regnslag til barnevogn 50 kr 

uro til puslebordet fik vi. 

i alt 2400 kr. Og så købte vi ellers selv lidt tøj og legetøj.  Så tror vi samlet set inden vores bebs kom har brugt knapt 3000 kr i alt. 

Det var dælme os billigt , 

tusind tak for svar ... 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Jeg synes ikke det var det at få en nummer 3 efter vi havde solgt alt fra de to første, der var dyrt. Vi købte alt brugt. Jeg synes den store udgift var ny bil, værelse der skulle laves, pasning af 3 børn og ferie. Det suger i vores budget - husk at regne det med 

Vi skal heldigvis ikke skifte bil .. vi kan godt klare os med den vi har . Min kæreste er mekaniker så der er lidt fordel der .. 

jeg et klar over pasning og ferier vil stige . 

Anmeld Citér

5. juli 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

tøj er h og m fint ... 

Min søster har lige købte barnevogn med lift, madrasser, dyne pude sengetøj regnslag myggenet i mærker emmajunga til 1000 kr.

Tremmeseng med madras til 400

Puslebord til 150.

Tøj fandt vi en kæmpe brugt pakke fra str 56-92 ( fra nyfødt til ca 2 år) til 1000 kr 

Skråstol til 100 

Aktivitetstæppe til 150 kr.

Og hun har ikke den største økonomi.

Mange af tingene kan man slet ikke se er brugt.

Kig på dba og gul og gratis der kan man finde meget billigt. Se om i har en mødrehjælp i nærheden det kan man også finde mange gode ting.

Jeg har også selv købt meget brugt. Så ikke fejler noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.