Gravid og allergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer  hvad gjorde i ift allergi da i var gravide? Må man gerne tage antihistamin? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2017

2017morigen

Jeg har lige læst et indlæg på en anden debat side hvor der var en gravid med voldsomme opkastninger som ikke fik nok ud af kvalme stillede medicin, som fik noget allergi medicin istedet for. Mener det var en form for antihistaminer. 

Men tal med din læge om det så du får det helt rigtige præparat. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg gik til lægen, som anbefalede mig at snakke med apoteket, da de har meget bedre styr på, hva man må ta og ik ta, når man er gravid.

På apoteket fik jeg god vejledning og fik nogle piller, jeg måtte tage. Ka ik huske hva de hed. 

Men mit råd er, spørg på apoteket. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. juli 2017

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Jeg har lige læst et indlæg på en anden debat side hvor der var en gravid med voldsomme opkastninger som ikke fik nok ud af kvalme stillede medicin, som fik noget allergi medicin istedet for. Mener det var en form for antihistaminer. 

Men tal med din læge om det så du får det helt rigtige præparat. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

6. juli 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg gik til lægen, som anbefalede mig at snakke med apoteket, da de har meget bedre styr på, hva man må ta og ik ta, når man er gravid.

På apoteket fik jeg god vejledning og fik nogle piller, jeg måtte tage. Ka ik huske hva de hed. 

Men mit råd er, spørg på apoteket. Vh Stine 

Ok, tak. Har snakket med svigeringen som er pharmaceut og gav både sin egen erfaring og hvad der står om tingene. Det hjalp og jeg tager derfor når det er værst nogle antihistaminer der er ret milde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.