Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha hvorfor skal de altid være sådan de mænd
mariamiss6 skriver: Jaaaah jeg er også ret stolt... Da kæresten kom hjem fra arbejde idag, brillerede han lige med at sige at mariehønerne smagte glimrende.... Jeg var edder mame tæt på at slå ham ihjel, ind til jeg så det smørrede grin han stod med....
Jaaaah jeg er også ret stolt...
Da kæresten kom hjem fra arbejde idag, brillerede han lige med at sige at mariehønerne smagte glimrende.... Jeg var edder mame tæt på at slå ham ihjel, ind til jeg så det smørrede grin han stod med....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HAHA Hvor fedt
Det er jo en helt insekt-zoo, du har fået bygget dig
Fedt!!
Wauw...!!
Hvor er det bare godt lavet
Super flotte.... kun en enkelt lille ting - der mangler en lille sort prik i deres øjne
Men ellers er de bare super super flotte og jeg er grøn af misundelse...
Knus
Pia. skriver: Super flotte.... kun en enkelt lille ting - der mangler en lille sort prik i deres øjne Men ellers er de bare super super flotte og jeg er grøn af misundelse... Knus
hvad sker der med denne her skrift halløj ting....
Pia. skriver: hvad sker der med denne her skrift halløj ting....
ja mig igen - kan jeg ikke lave smiley selv mere - skal den rækkes ind ???Arrrrr... ja undslyld men det gik lige op for mig her inde i denne debat...
mariamiss6 skriver: Nåh tøser, skal i se hvorfor jeg har været fraværende idag?Et billede af mit arbejde, for alle mine farver kommet idag....Kan godt være de ikke ser ud af meget, men det gjorde det ikke just lettere, skulle jeg lige hilse og sige..... Pyyyyha det har taget lang tid hehe... Jeg skal bare lave en labrador hund, og måske et par kødben, så er jeg klar til at lave kage fra imorgen af.... Hurrraaaaaaaaa....
Nåh tøser, skal i se hvorfor jeg har været fraværende idag?Et billede af mit arbejde, for alle mine farver kommet idag....Kan godt være de ikke ser ud af meget, men det gjorde det ikke just lettere, skulle jeg lige hilse og sige..... Pyyyyha det har taget lang tid hehe... Jeg skal bare lave en labrador hund, og måske et par kødben, så er jeg klar til at lave kage fra imorgen af.... Hurrraaaaaaaaa....
hold da op sikke et nusse arbejde
Hold da op hvor er de bare smadder flotte Sådan nogle gad jeg da godt lige have lavet!
Kom dine farver med posten eller med fragtmand? Jeg har også bestilt farver, så skal bare lige høre om man skal være hjemme når de kommer?
Kh Irene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128