Hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg er blevet gravid trods brug af p-piller 

vi er en sammenbragt familie med to faste børn som bor her , 2 hvet anden weekend ... vi har kun 3 værelser .  Altså et drengene deler et pigerne deler og et soveværelse ... 

min kæreste har fuldtidsarbejde jeg går sygemeldt på 3 år  jeg skulle oprigtig starte udd til januar ...

Vi har ingen særlig lykkelig økonomi men vi klare os .. vores forhold har været øv den sidste måned ..

nu står jeg med den her rådne positive test , kæresten siger nej keg er grædefærdig,jeg har måtte gennemgå et par arborter tidligere i livet 

jeg er grædefærdig knust og aner ikke hvad jeg skal gøre ... han siger abort men vi vil jo en dag gerne have en baby sammen ...

jeg vil ønske det lort vil forsvinde nu 

please sig man sagtens kan klare sig . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen som har stået i min situation ?? 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Dorthe1986

Jeg har en søn fra tidligere og min mand har 2. Vi blev enige om at det var nok at vi ikke skulle have flere børn, altså ingen fælles .

Jeg bliver så gravid på p-piller og vi blev helt rundt på gulvet. Vi vidste ikke hvad vi skulle gøre- men vi endte med at beholde og har nu en dejlig lille pige på 11 måneder. 

Tror både min mand og jeg synes det har været hårdt, men vi elsker hende hele jorden rundt! Men det har været hårdt for os den måde vi så vores forhold på. 

Så når i bøvler med mange andre ting, tror jeg det er virkelig vigtigt at overveje grundigt.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Slet ingen som har stået i min situation ?? 

Det har jeg ikke. Men jeg tænker på om der er mulighed for at i kan tale med nogen om det? Kan du prøve at få en aftale med lægen og evt høre om man kan få en samtale med en eller anden om problemerne med henblik på afklaring af hvad der skal ske med graviditeten?

For det lyder egentlig som om du gerne vil gennemføre graviditeten, selv om det er dårlig timing. Og selv om din mand ikke ønsker det..

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har jeg ikke. Men jeg tænker på om der er mulighed for at i kan tale med nogen om det? Kan du prøve at få en aftale med lægen og evt høre om man kan få en samtale med en eller anden om problemerne med henblik på afklaring af hvad der skal ske med graviditeten?

For det lyder egentlig som om du gerne vil gennemføre graviditeten, selv om det er dårlig timing. Og selv om din mand ikke ønsker det..

Ja indrst inde helt inden i vil jeg gerne beholde .. jeg hader jeg gang på gang skal tilfredsstille ens mands ønske og få det fjernet fordi han mener det er et skidt tidspunkt 

ja det er et skidt tidspunkt men jeg har ikke valgt det .. det gjorder nogen andre højre magter åbenbart da jeg jo et på p piller .. 

jeg tænker alt , kan jeg klare det selv har jeg råd er det muligt at bære alene med 3 børn ? 

Jeg vil kontakte lægen oh snakke med dem .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.