Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er Idag 4+5 uger. Jeg oplevede så her før, da jeg skulle på toilet, at min udflåd var brunlig, og der var meget lidt frisk blod
nogle der har prøvet det ? Hvor graviditeten lykkes alligevel.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du ondt? Mange oplever at bløde lidt igennem starten af deres graviditet, uden der er noget galt, måske du bare er en af dem.
Thilde86 skriver: Har du ondt? Mange oplever at bløde lidt igennem starten af deres graviditet, uden der er noget galt, måske du bare er en af dem.
Ja - jeg har lidt ondt i maven.
Anonym skriver: Ja - jeg har lidt ondt i maven.
Okay, så kan det godt være det er gået til. Ville nok kontakte din læge og få taget HCG tal, og så opfølgende tal om nogle dage, for at se om det stiger som det skal eller ikke.
Thilde86 skriver: Okay, så kan det godt være det er gået til. Ville nok kontakte din læge og få taget HCG tal, og så opfølgende tal om nogle dage, for at se om det stiger som det skal eller ikke.
Jeg har før haft en bio, men der ville lægerne ikke gøre noget, fordi der ikke kan gøres noget, så tænker at de heller ikke vil gøre noget nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128