møbel til legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi står og skal flytte om en lille måneds tid, og da børneværelset er en del mindre end det de har nu, så er der ikke plads til at de har alt legetøjet i kasser på gulvet.

Jeg har flere gange set et møbel hvor kasserne kan komme op, men jeg kan ikke finde ud af hvor man kan købe det.

Ved I hvor man kan købe det, eller noget i samme stil? Gerne til en forholdsvis billig pris.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg har desværre ikke set sådan en du snakker om. Men vi har selv de der møbler fra Ikea, hvor det er en kasse med 4 rum til stof kasser/skuffer. Der er plads til en del legetøj i de skuffer. Måske det kunne være et bud? Man kan også stille dem ovenpå hinanden, og give børnene en skammel. Men så skal man nok skrue den der står øverst til væggen. 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Cherraly skriver:

Jeg har desværre ikke set sådan en du snakker om. Men vi har selv de der møbler fra Ikea, hvor det er en kasse med 4 rum til stof kasser/skuffer. Der er plads til en del legetøj i de skuffer. Måske det kunne være et bud? Man kan også stille dem ovenpå hinanden, og give børnene en skammel. Men så skal man nok skrue den der står øverst til væggen. 

må jeg se et billede af den?

Anmeld Citér

4. juli 2017

Dorthe1986

Vi har en til hver af ungerne af den her type. Det er fra Ikea. Men prøv at gå på ikeas hjemmeside og søg på TROFAST ,der er nemlig mange forskellige kombinationer, både farver og Str kasser og form :

Anmeld Citér

4. juli 2017

asphodel

Jeg har set et møbel svarende til dit billede i Aldi - men det er selvfølgelig spotvarer, så det er ikke til at sige om eller hvor de stadig har dem. Ellers så prøv at kigge i fx Bilka, Føtex, Kvickly - de kan også godt have sådan noget lignende.

Anmeld Citér

4. juli 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ms.Momo skriver:

vi står og skal flytte om en lille måneds tid, og da børneværelset er en del mindre end det de har nu, så er der ikke plads til at de har alt legetøjet i kasser på gulvet.

Jeg har flere gange set et møbel hvor kasserne kan komme op, men jeg kan ikke finde ud af hvor man kan købe det.

Ved I hvor man kan købe det, eller noget i samme stil? Gerne til en forholdsvis billig pris.

Vi har en og vil sige det er et mega dumt køb.Der kan ikke være ret meget i kasserne.

Og så falder de med hele tiden. 

Vi har købt en skoreol i Silvan med 9 rum. Der kan være 9 klodsekasser og så fylder den ikke ret meget.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Cherraly

Ms.Momo skriver:

Vil tage et billede når jeg kommer hjem engang. Men de hedder kallax reol system hos ikea. Fås i forskellige størrelser, til ophæng eller gulv, med hjul eller uden osv., og  man kan bruge de der stof skuffer/bokse til dem alle. Så vidt jeg husker er boksene ca 35 x 35 x 35cm.

Anmeld Citér

5. juli 2017

ønskebørn74

Ms.Momo skriver:

Harald Nyborg 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Cherraly

Ms.Momo skriver:

Sådan

Anmeld Citér

5. juli 2017

MorTil3+

Vi bruger bare en helt alm rumdeler med klodskasser. Vi har så en med 9 rum.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.