Allerede ingen appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2017

Mariia4

Hej alle.

Jeg er idag 5+2 og synes allerede jeg har mistet min appetit, andre der allerede har oplevet det så tidligt og som har nogle gode råd? 

Har også hård mave, så tager HUSK tabellerter om morgen, men kaster dem desværre næsten op igen hver dag, nogle andre råd mod hård mave? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

baby_drømme

Mariia4 skriver:

Hej alle.

Jeg er idag 5+2 og synes allerede jeg har mistet min appetit, andre der allerede har oplevet det så tidligt og som har nogle gode råd? 

Har også hård mave, så tager HUSK tabellerter om morgen, men kaster dem desværre næsten op igen hver dag, nogle andre råd mod hård mave? 

Jeps, jeg havde/har også kvalme ved tanken af bestemt mad og hård mave...  Jeg drikker meget Cultura, men synes det er svært at spise "fornuftigt" når appetitten ikke er hvad den har været. Er 7+2  

Anmeld Citér

4. juli 2017

Mariia4

Yoga_mor skriver:

Jeps, jeg havde/har også kvalme ved tanken af bestemt mad og hård mave...  Jeg drikker meget Cultura, men synes det er svært at spise "fornuftigt" når appetitten ikke er hvad den har været. Er 7+2  

Hjælper det med Cultura på maven? Bliver nød til at prøve noget for er oppe 2-3 gange om natten med hård/ondt i maven 

Anmeld Citér

4. juli 2017

baby_drømme

Mariia4 skriver:

Hjælper det med Cultura på maven? Bliver nød til at prøve noget for er oppe 2-3 gange om natten med hård/ondt i maven 

Ja, jeg synes helt bestemt det hjælper på maven  Det er værd at give et forsøg  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.