Ser i en eller to streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2017

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder.. ser i en eller to streger? 

Jeg havde en spontan abort for 9 uger siden..

jeg blev efterfølgende fulgt med blodprøver indtil d.14 juni hbor jeg blev afsluttet da min hcg faldet til 21. Har ingen blødninger haft siden aborten og tog derfor graviditetstest i går og i dag! Keg kan se to streger på nogle af dem, men ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det 

HJÆLP!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

AnoMom

Anonym skriver:

jeg blev efterfølgende fulgt med blodprøver indtil d.14 juni hbor jeg blev afsluttet da min hcg faldet til 21. Har ingen blødninger haft siden aborten og tog derfor graviditetstest i går og i dag! Keg kan se to streger på nogle af dem, men ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det 

HJÆLP!

Jeg kan se en svag streg på den øverste. De andre ser negative ud

Anmeld Citér

4. juli 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

HJÆLP!

Jeg kan faktisk se 2 streger, på de fleste af dem, omend utydelige. 

Der er desværre en lille risiko for, at det fortsat er den "gamle" graviditet, du tester. Når det så er sagt, så ligner det, at der er en lille udvikling. 

Det korte og det lange er, at det eneste, der med sikkerhed kan fastslå ny vs. Gl. Graviditet, er nye hcg målinger.

Jeg var selv igennem det samme sidste år, hvor jeg kort efter spontan abort, var gravid igen. Uvisheden er en bitch

Krydser fingrer for, at det er en sund og rask spire, der ligger derinde

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg kan faktisk se 2 streger, på de fleste af dem, omend utydelige. 

Der er desværre en lille risiko for, at det fortsat er den "gamle" graviditet, du tester. Når det så er sagt, så ligner det, at der er en lille udvikling. 

Det korte og det lange er, at det eneste, der med sikkerhed kan fastslå ny vs. Gl. Graviditet, er nye hcg målinger.

Jeg var selv igennem det samme sidste år, hvor jeg kort efter spontan abort, var gravid igen. Uvisheden er en bitch

Krydser fingrer for, at det er en sund og rask spire, der ligger derinde

Jamen disse strimler kan først måle fra et hcg på 25 og jeg blev afsluttet på gynækologisk d.15 med et hcg på 21 Kan hcgen være steget lidt igen siden? Jeg må bare bede om en blodprøve 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.