Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2017

Anonym trådstarter

Øv.. jeg er den sidste uge begyndt at døje med ondt i lænden. Jeg er kun 10+0 i dag og i min sidste graviditet var det først hen mod slutningen at jeg fik ondt - hvilket jeg tænker er meget naturligt. Men nu har jeg døjet meget med det hver gang jeg har gået lidt. Bare et kvarter med barnevognen og jeg har ondt i flere timer efter. Selv efter at have ligget og slappet af i ryggen er det stadig ømt. 

Kan det virkelig passe at det er pga graviditeten at jeg har ondt? Er der nogen der har erfaring med lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Øv.. jeg er den sidste uge begyndt at døje med ondt i lænden. Jeg er kun 10+0 i dag og i min sidste graviditet var det først hen mod slutningen at jeg fik ondt - hvilket jeg tænker er meget naturligt. Men nu har jeg døjet meget med det hver gang jeg har gået lidt. Bare et kvarter med barnevognen og jeg har ondt i flere timer efter. Selv efter at have ligget og slappet af i ryggen er det stadig ømt. 

Kan det virkelig passe at det er pga graviditeten at jeg har ondt? Er der nogen der har erfaring med lignende? 

Jeg har ikke selv oplevet det (har kun 1 barn), men min mor oplevede noget lignende. Da hun ventede mig fik hun bækkenløsning sidst i graviditeten, men med min lillesøster var hun nødt til at blive sygemeldt allerede i uge 7 pga bækkenløsning.

Anmeld Citér

3. juli 2017

Xolia

Anonym skriver:

I min 4. graviditet blev jeg deltidssygemeldt med bækkenløsning fra uge 8-10 stykker. 

Hvis du har fået tidlig bækkenløsning vil jeg på det kraftigste anbefale zoneterapi 

Anmeld Citér

3. juli 2017

sommerfuglen82

Da jeg ventede nr 3 begyndte det omkring uge 11, så det kan meget vel passe desværre Jeg fik nogle arbejdsopgave hvor jeg ikke skulle lave for mange dumme bevægelser, men omkring uge 18 måtte jeg blive sygemeldt 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det (har kun 1 barn), men min mor oplevede noget lignende. Da hun ventede mig fik hun bækkenløsning sidst i graviditeten, men med min lillesøster var hun nødt til at blive sygemeldt allerede i uge 7 pga bækkenløsning.

Tusind tak for svar. Øv øv, det tegner jo ikke for godt! Jeg ser det lige an de næste par uger og ser om det udvikler sig. Forhåbentlig er det ikke bækkenløsning  men tak for svar 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

I min 4. graviditet blev jeg deltidssygemeldt med bækkenløsning fra uge 8-10 stykker. 

Hvis du har fået tidlig bækkenløsning vil jeg på det kraftigste anbefale zoneterapi 

Åh nej, det lyder ikke rart! På de svar jeg har fået kan jeg se at det ihvertfald godt kan være det. Jeg ser lige tiden lidt an og håber på at det går i sig selv 

Men tak for svar og for rådet! Det vil jeg huske på. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Da jeg ventede nr 3 begyndte det omkring uge 11, så det kan meget vel passe desværre Jeg fik nogle arbejdsopgave hvor jeg ikke skulle lave for mange dumme bevægelser, men omkring uge 18 måtte jeg blive sygemeldt 

Tak for svar 

Det kan desværre godt være det så. Men nu venter jeg lige og ser om det bliver bedre eller værre. Ellers må jeg kontakte min læge. 

Jeg er glad for at få input så jeg kan vurdere min egen situation. Tak! 

Anmeld Citér

4. juli 2017

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Det samme skete for mig.

Jeg fik ondt i ryggen allerede inden jeg havde testet positiv ved nummer 2.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.