må jeg se jeres rødhårede/rødblonde børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
12 svar
11 synes godt om
3. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

ja, som overskriften siger; må jeg se jeres rødhårede/rødblonde børn?

min dejlige datter på 3 år bliver mere og mere rødhåret (ligesom flere på hendes fars side af familien) og jeg synes det er en lækker farve.

Alt efter vejret og vinklen kan Elise være alt fra helt blond til knald rødhåret, ligesom mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

Troldemommi

Ms.Momo skriver:

min dejlige datter på 3 år bliver mere og mere rødhåret (ligesom flere på hendes fars side af familien) og jeg synes det er en lækker farve.

Alt efter vejret og vinklen kan Elise være alt fra helt blond til knald rødhåret, ligesom mig.

Johanne startede med at være total skaldet det første års tid, men da håret begyndte at komme troede jeg det ville blive helt lyst, men hendes hår bliver mere og mere rødgyldent, når solen rammer det er det som guld  vi ved ikke hvor hårfarven kommer fra, men jeg syntes det er smukt  

Anmeld Citér

3. juli 2017

Aristocats

Er det vel ikke den farve man betegner som strawberry blonde... 

Anmeld Citér

3. juli 2017

AnoMom

Ms.Momo skriver:

Min søn på 2 har også et knald lækkert rødt hår

Anmeld Citér

3. juli 2017

et-ønske

Min datter, som er på vej mod 12 år, bliver mere og mere rødhåret  og hun hader det 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Bak

Ms.Momo skriver:

Her er min søns røde hår

Anmeld Citér

3. juli 2017

Ms.Momo

Aristocats skriver:

Er det vel ikke den farve man betegner som strawberry blonde... 

Blandt andet, ja.

Jeg skrev rødhårede/rødblond fordi jeg tænkte på alt fra blondt med rødt skær til kraftigt rødt - så længe det er naturligt.

Anmeld Citér

3. juli 2017

Mamalou

et-ønske skriver:

Min datter, som er på vej mod 12 år, bliver mere og mere rødhåret  og hun hader det 

Det er en skam. Hun er en køn pige med rigtig flot hår

Anmeld Citér

3. juli 2017

Bshizzle

Dette er dog ikke nogen af mine børn.. men det er af deres Mor  ( drengene har lyst og brunt hår). 

Jeg har ikke set min rigtige hårfarve siden jeg var 16 år ca  - Jeg syntes ikke det klær mig med rødt hår, og dette var resten af min familie jo kede af. 

Men ja.. Thats me! 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Ms.Momo

Bshizzle skriver:

Dette er dog ikke nogen af mine børn.. men det er af deres Mor  ( drengene har lyst og brunt hår). 

Jeg har ikke set min rigtige hårfarve siden jeg var 16 år ca  - Jeg syntes ikke det klær mig med rødt hår, og dette var resten af min familie jo kede af. 

Men ja.. Thats me! 

herligt billede.

min venindes datter mente en overgang at jeg havde magisk hår, for det er som om det skifter farve alt efter hvad tøj jeg har på.

De to billeder her er taget med præcis en måneds mellemrum og eneste forskel er blusen og mængden af sollys.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.