Baby ligger langt nede.. Andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.239 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. juli 2017

JustMe123

Som overskriften lyder, ville jeg bare høre om andre havde det på samme måde og eventuelt oplevede tidligere fødsel end før de 40 uger? Eller om det eventuelt kunne være fordi man er 2.gangsfødende??

Baby ligger langt nede i bækkenet, maven er sunket og "hovedet sidder fast". Føler nogen gange der ikke er plads, specielt hvis jeg sidder oprejst eller kører bil. Jeg er selv kun 31+4

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja det har jeg med min Nr. 2, hun stod lavt præcis som din, og alle også jordemoder troede at hun ville komme før tid, da hun stod så lavt, men hun kom først 40 + 4.

Hendes hoved facon var lidt sjov i starten da hun havde stået fast så længe, hendes hoved var meget aflangt, men det rettede sig hurtigt.

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonymor

JustMe123 skriver:

Som overskriften lyder, ville jeg bare høre om andre havde det på samme måde og eventuelt oplevede tidligere fødsel end før de 40 uger? Eller om det eventuelt kunne være fordi man er 2.gangsfødende??

Baby ligger langt nede i bækkenet, maven er sunket og "hovedet sidder fast". Føler nogen gange der ikke er plads, specielt hvis jeg sidder oprejst eller kører bil. Jeg er selv kun 31+4

Jeps, min søn sad langt nede og med hovedet fast 38+. Derfor var planen jeg skulle have hindeløsning et par uger senere. Men han var desværre hoppet op igen der, så det kan ske. Fødte først 41+3 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Enlig

JustMe123 skriver:

Min datter sad fast i uge 29 og gik hele ti dage over

Anmeld Citér

3. juli 2017

Thea14

Min datter satte sig fast i uge 30. Fødte efter vandafgang i uge 38.

Er i uge 29 med lillebror nu, og kan tydeligt mærke at han er begyndt at bore sig længere og længere ned (mit skamben havde hikke i morges &nbsp

Anmeld Citér

3. juli 2017

JustMe123

Enlig skriver:

Min datter sad fast i uge 29 og gik hele ti dage over

ååhhhh, lige hvad jeg frygtet at igen gå 10 dage over tid

Anmeld Citér

4. juli 2017

mikaster

Min datter stod fast med hovedet allerede i uge 28 - hun kom 36+6, min mave sad langt nede under hele graviditeten, og synkede ikke ret meget op til fødsel, for det kunne den ikke rigtigt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.