Har bare brug for at læsse af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2017

Anonym trådstarter

Vi vidste godt at min kære bonusmor højst sandsynligt havde tyktarmskræft men at det kunne klares med at få tumoren opereret ud og hun så fik en stomipose men næh nej, det er meget værre. Det  har spredt sig til lunger og lever og ingen mulighed for at operere, så nu er det både stråler hun skal have for ikke at tumoren vokser og kemo for at bremse kræften, så kun livsforlængende behandling. Så i dag er jeg sgu' ked af det.  Oveni hatten er det så ikke meldt officielt ud, da hun ikke er klar til at fortælle det til os, fik det at vide af min halvbror og bonussøster der var med til samtalen. Så kan ikke en gang give hende en ordentlig krammer, eller snakke med hende og vise hende jeg er der for hende. Synes snart min familie har taget slæbet hvad angår kræft, hun er nr 5, der har fået den skide sygdom hvor 2 er døde, 1 overlevende dog kun med et øje og nu 2 der skal kæmpe mod den skide sygdom. Må vist snart få den halskæde der meget bramfrit siger fuck cancer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2017

Christine

Anonym skriver:

Vi vidste godt at min kære bonusmor højst sandsynligt havde tyktarmskræft men at det kunne klares med at få tumoren opereret ud og hun så fik en stomipose men næh nej, det er meget værre. Det  har spredt sig til lunger og lever og ingen mulighed for at operere, så nu er det både stråler hun skal have for ikke at tumoren vokser og kemo for at bremse kræften, så kun livsforlængende behandling. Så i dag er jeg sgu' ked af det.  Oveni hatten er det så ikke meldt officielt ud, da hun ikke er klar til at fortælle det til os, fik det at vide af min halvbror og bonussøster der var med til samtalen. Så kan ikke en gang give hende en ordentlig krammer, eller snakke med hende og vise hende jeg er der for hende. Synes snart min familie har taget slæbet hvad angår kræft, hun er nr 5, der har fået den skide sygdom hvor 2 er døde, 1 overlevende dog kun med et øje og nu 2 der skal kæmpe mod den skide sygdom. Må vist snart få den halskæde der meget bramfrit siger fuck cancer. 

Vil bare give et kæmpe kram! Det gør så ondt, og jeg håber i kommer bedst muligt igennem.

Anmeld Citér

3. juli 2017

nilletøz

Sender dig en stor krammer❤️❤️ 

Ved desværre hvordan det er st være pårørende til en der er syg af kræft�� Har selv mistet min søster og moster til den fucking sygdom�� 

Min søster bliv 23år min moster nogle og 40 år så bed hvordan du har det..

kæmpe krammer til dig❤️❤️

Anmeld Citér

3. juli 2017

sandramor

Anonym skriver:

Cancer er en fucking lorte sygdom

Jeg mistede min mor i 2013 og min far i 2015 begge til cancer! Det er virkelig en lorte sygdom og det er så hårdt at være pårørende til et familie medlem med kræft 

Stort kram til dig

Anmeld Citér

3. juli 2017

Troldemommi

Anonym skriver:

Stort kram til dig, ja hvor ville det være dejligt hvis den forbandede sygdom kunne bekæmpes og udryddes 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Vil bare give et kæmpe kram! Det gør så ondt, og jeg håber i kommer bedst muligt igennem.

Tak skal du have 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

nilletøz skriver:

Sender dig en stor krammer❤️❤️ 

Ved desværre hvordan det er st være pårørende til en der er syg af kræft�� Har selv mistet min søster og moster til den fucking sygdom�� 

Min søster bliv 23år min moster nogle og 40 år så bed hvordan du har det..

kæmpe krammer til dig❤️❤️

Ja den er bare forfærdelig og man føler sig så magtesløs. Hun tog til læge med hvad hun troede var en kæmpe forstoppelse hun ikke selv kunne gøre noget ved og så får hun den besked. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Cancer er en fucking lorte sygdom

Jeg mistede min mor i 2013 og min far i 2015 begge til cancer! Det er virkelig en lorte sygdom og det er så hårdt at være pårørende til et familie medlem med kræft 

Stort kram til dig

Tak og den er ligeglad med hvor den slår ned, så ingen kan føle sig sikker. Er ked af at høre du har mistet dine forældre, så du får også et kram. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Stort kram til dig, ja hvor ville det være dejligt hvis den forbandede sygdom kunne bekæmpes og udryddes 

Tak og ja det kan vi hurtigt blive enige om. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

sandramor

Anonym skriver:

Tak og den er ligeglad med hvor den slår ned, så ingen kan føle sig sikker. Er ked af at høre du har mistet dine forældre, så du får også et kram. 

Den tager ikke hensyn til noget som helst!! Den er ligeglad med om man har små børn eller anden familie der faktisk har brug for en.....  

Min første tanke efter jeg mistede den sidste forælder var også... Ja hvornår fanden er det så min tur?????? 

Og mange tak for krammet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.