Mens men stadig gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2017

Enlig

Nogle som har oplevet at få jeres menstruation og stadig været gravid? Dog været meget kort periode med menstruation .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2017

linkon

Jeg havde normal blødning og mellemblødninger de første 5-6 måneder af graviditeten, så det kan sagtens lade sig gøre ��

Anmeld Citér

2. juli 2017

Enlig

linkon skriver:

Jeg havde normal blødning og mellemblødninger de første 5-6 måneder af graviditeten, så det kan sagtens lade sig gøre ��

Wow, det var alligevel længe ��. 

Det mere fordi min sidste mentruation altså sidste mdr ( Juni ) var vildt mærkelig, startede D 1 som altid men sluttede fra det ene øjeblik d 4, min menstruation har altid været regelmæssig, så er helt forvirret, og skulle have haft menstruation igår, men er stadig ikke kommet ��. Sidste mdr ( juni ) var som en hver anden menstruation udover det var kort. 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Rockertand

Enlig skriver:

Wow, det var alligevel længe ��. 

Det mere fordi min sidste mentruation altså sidste mdr ( Juni ) var vildt mærkelig, startede D 1 som altid men sluttede fra det ene øjeblik d 4, min menstruation har altid været regelmæssig, så er helt forvirret, og skulle have haft menstruation igår, men er stadig ikke kommet ��. Sidste mdr ( juni ) var som en hver anden menstruation udover det var kort. 

Hvorfor tager du ikke bare en test?

Anmeld Citér

2. juli 2017

Enlig

Rockertand skriver:

Hvorfor tager du ikke bare en test?

Fordi jeg vil hører om andre har oplevet det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.