Fødselsda, gratis mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2017

Anonym trådstarter

Hejsa :-D 

Jeg har fødselsdag idag (yay) og min mand og jeg tænkte vi ville ud og spise i aften for at fejre det, men jeg har engang hørt at der findes steder for fødselaren kan spise gratis eller alle man tager med inkl :-) hvor findes de steder? Jeg ved selvfølgelig bones, men jeg kan ikke lide spareribs �� og bowlnfun, men sådan en er ikke i nærheden af os desværre vi befinder og i Hjørring,  men det vi har ikke imod at kører efter det :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2017

Loa

Anonym skriver:

Jeg har fødselsdag idag (yay) og min mand og jeg tænkte vi ville ud og spise i aften for at fejre det, men jeg har engang hørt at der findes steder for fødselaren kan spise gratis eller alle man tager med inkl :-) hvor findes de steder? Jeg ved selvfølgelig bones, men jeg kan ikke lide spareribs �� og bowlnfun, men sådan en er ikke i nærheden af os desværre vi befinder og i Hjørring,  men det vi har ikke imod at kører efter det :-) 

Bones har sandelig andet end spareribs  

Eeeeelsker deres mad  

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Bones har sandelig andet end spareribs  

Eeeeelsker deres mad  

Ja, men det er det man får gratis hvis man vil spise der ��

Anmeld Citér

2. juli 2017

Noahmor

Anonym skriver:

Man plejer at kunne vælge noget andet og så betale differencen

Anmeld Citér

2. juli 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Ring rundt til de forskellige restauranter og spisesteder i nærheden og hør dem ad

Nu bor jeg på sjælland, men vores 2 kinesiske restauranter, tilbyder gratis buffet på ens fødselsdag.

Anmeld Citér

2. juli 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Restaurant Ilden, sådan en har vi i hvert fald på Sjælland.

Kings running sushi, de har vist et par steder rundt omkring landet.

Anmeld Citér

2. juli 2017

Bshizzle

Anonym skriver:

Jensens's Bøfhus - Du kan frist vælge fra menu kortet (mener osse det er incl dessert?). 

Bones - Frit valg på menu kortet. 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Mutti84

Anonym skriver:

Du behøver ikke spise ben på Bones, som de andre også siger :-)

Man betaler bare differencen, hvis der bliver sådan én 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.