søger en emmaljunga brugt barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

starsofheaven

hejsa, søger en brugt emmaljunga barnevogn, og ikke lat for dyr vi har i forvejen en mondual combi til 8000 men vil gerne have en med større læggemål.. nogle der står med sådan en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

hejsa, søger en brugt emmaljunga barnevogn, og ikke lat for dyr vi har i forvejen en mondual combi til 8000 men vil gerne have en med større læggemål.. nogle der står med sådan en...

Hvor meget vil i egentlig give for den?

Anmeld

8. oktober 2009

starsofheaven

maks 1000 tror jeg..

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

maks 1000 tror jeg..

Wow hehe. har du kigget på gul og gratis osv. Bliver nok ikke en af de nyere du kan få til den pris, så er du i hvert fald død heldig.
Men kender det, er heller ikke lige sådan noget vi har råd til. Vi er ved at spare sammen til en ny klapvogn

Anmeld

8. oktober 2009

starsofheaven

suanne85 skriver:

Wow hehe. har du kigget på gul og gratis osv. Bliver nok ikke en af de nyere du kan få til den pris, så er du i hvert fald død heldig.
Men kender det, er heller ikke lige sådan noget vi har råd til. Vi er ved at spare sammen til en ny klapvogn

okay ja man skal nok være heldig.. ja det fordi den kombi vogn vi har kan hun ik ligge i mere.. kun i klapvognen.. sys jeg er lidt øv.. hvilken en vil du have? det var dig emd den røde emmaljunga ik? den er vild flot! elsker rød

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

starsofheaven skriver:

okay ja man skal nok være heldig.. ja det fordi den kombi vogn vi har kan hun ik ligge i mere.. kun i klapvognen.. sys jeg er lidt øv.. hvilken en vil du have? det var dig emd den røde emmaljunga ik? den er vild flot! elsker rød

Var derfor at vi valgte at købe en alm barnevogn for at kunne bruge den længere tid end end kombi.

Jamen jeg skal have emmaljungas klapvogn 2009 modellen Elsker det mærke

Jeps det er mig, ja gør jeg også, men er også mange der vil købe den men hvor manden så sætter bremsen i fordi den er rød, er mega øv

Anmeld

8. oktober 2009

ekzunz

Jeg har en Emmaljunga stående i kælderen. Den er købt i dec. 04 og er brugt til 2 børn. De sidste 1 1/2 - 2 år har den bare stået i kælderen.

Jeg er bare ikke helt sikker på om der mangler noget.....der er jo træbund, og så er der en madras - den der hører til. Jeg synes ikke der var noget under madrassen, men jeg synes bare tydeligt man kan mærke de metalpinde der er i bunden??

Kalechen er falmet, men det kan man vist ikke undgå på en Emmaljunga

Anmeld

9. oktober 2009

starsofheaven

Znuzke skriver:

Jeg har en Emmaljunga stående i kælderen. Den er købt i dec. 04 og er brugt til 2 børn. De sidste 1 1/2 - 2 år har den bare stået i kælderen.

Jeg er bare ikke helt sikker på om der mangler noget.....der er jo træbund, og så er der en madras - den der hører til. Jeg synes ikke der var noget under madrassen, men jeg synes bare tydeligt man kan mærke de metalpinde der er i bunden??

Kalechen er falmet, men det kan man vist ikke undgå på en Emmaljunga

har du billeder af den? hvis du har ligger du dem ind her så.. kan ik modtage billeder på min mail nemlig... ved ik hvorofr.. vil meet gerne se den

Anmeld

29. oktober 2009

wingwang

hejsa ville høre om i har fundet en vogn??? jeg har en der er købt i 04 men kun brugt til 1 barn og den i RIGTIG fin stand

overhovedet ingen jordslået pletter el falmet, den er mørke blå og med et liggemål på 97cm... der følger lift og madraser med, og jeg har sat den i DBA idag, til 1550,- men du kan få den til 1400,- hvis du kunne være interesseret???

vi bor i midtjylland hvis det har nogen interesse

mvh Susanne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.