Læderstøvler om sommeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Måske lidt fjollet spørgsmål, men kunne I finde på at tage læderstøvler på i det her vejr? Altså ikke sådan nogle tunge vinterstøvler, men tynde højhælede nogle? Jeg går næsten udelukkende med hæle, og mest i støvler, eller sandaler når det så er sommer. Men synes det er blevet så koldt nu, og har bare lyst til at kravle ind i mine dejlige støvler, men kan man det, eller vil det se for mærkeligt ud, for off-season? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2017

Troldemommi

Cherraly skriver:

Måske lidt fjollet spørgsmål, men kunne I finde på at tage læderstøvler på i det her vejr? Altså ikke sådan nogle tunge vinterstøvler, men tynde højhælede nogle? Jeg går næsten udelukkende med hæle, og mest i støvler, eller sandaler når det så er sommer. Men synes det er blevet så koldt nu, og har bare lyst til at kravle ind i mine dejlige støvler, men kan man det, eller vil det se for mærkeligt ud, for off-season? 

Hvis andre mennesker bruger energi på at tænke på andre menneskers fodtøj, så syntes jeg de burde få noget mere indhold i deres liv, du skal da tage det fodtøj på du har lyst til.

Jeg er i 30erne og jeg går næsten altid i kondisko, måske nogle syntes det er mærkeligt, men det må godt nok være deres problem ��

Anmeld Citér

1. juli 2017

Aristocats

Ja, hvis jeg havde lyst ville jeg da bare gøre det ligesom alt andet jeg har på... men sværger til mine birkenstock fra maj til september  Men jeg elsker også lækre højhælede støvler og det kunne sagtens falde mig ind at tage nogle på "off season"... hvis det er koldt er det jo koldt 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Kay

Altså jeg ser folk på Facebook du har tændt op i brændeovnen...  så med må vel være køligt  (jeg fryser selv meget sjældent... går gerne i klipklapper indtil der ligger for høj sne) og lige som at klipklapper er offentlig season i december er jeg rimelig lige glad hvad andre syntes 

Anmeld Citér

1. juli 2017

MrsB

Har lige haft DR.Martens snøre læder støvler på, på copenhell...  Tænker ikke rigtig over mit fodtøj. På de fleste dage om sommeren er det dog Birkenstock. P

Anmeld Citér

2. juli 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Tak for jeres svar 

Anmeld Citér

2. juli 2017

AnoMom

Cherraly skriver:

Klæd dig som du synes og passer til vejret og vær ligeglad hvad andre tænker. 

Ja det er sommer. Men det afholdte da ikke mig fra at tage min store vinter dynejakke på i byen fredag og lørdag. Jeg kunne stå og holde varmen om natten mens andre frøs i deres små sommerjakker  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.