At forlade sin kæreste - hjælp og råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
3 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2017

NogL

Jeg er gang på gang blevet holdt for nar. Nu har jeg fået nok. Men hvordan får man sig selv til at forlade en mand man har været sammen med i 7 år? 

Historien er således.. min kæreste kender den her pige som han før har skrevet med. For 8 mdr. Siden fandt jeg ud af at de skrev liiiidt for intimt med hinanden hvilket jeg havde set 1 år før og også her sagde jeg, at det ikke var noget jeg kunne acceptere. Her 2. Gang for 8 mdr. Siden valgte han selv at slette hendes nr. Og Snapchat og han fortalte mig, at han havde skrevet til hende at han ikke kunne skrive med hende mere da det ikke var ok over for mig. Jeg fik aldrig et bevis på at dette var rigtigt men valgte at stole på ham. Imorges ser jeg at han har lavet en hemmelig Snapchat og kun har hende som ven. Altså skriver de sammen igen over snap selvom han påstår han ingen snap har og ikke skal have en igen. Det er fandme flot! Og ligeledes ser jeg at han har været på flere sider med danske massører der giver happy endings og man kunne derfor forestille sig at han leder efter dette?? 

Jeg har fået nok. Han skider jo på mig og har ingen respekt. Men hvorfor er det så så svært at forlade ham? Hvordan skal jeg få modet til det? (Vi har ingen børn) Gode råd og en pep-talk er meget velkommen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2017

Anonym

Ved det er svært.. Har selv været der.. Dog ikke med løgn og mere eller mindre utroskab, men med psykisk vold gennem 5 år.. Man siger eller tænker "fu*k det.. Nu må det bære eller briste" og så tager man sine sko og jakke på og skynder sig væk.. Om det er hjem til forældrene, en søskende eller en veninde er fuldstændig ligegyldigt.. Kom væk, og helst til nogen der bakker dig 100% op også når/hvis du som jeg vekslede hver halve time mellem at tænke "yes.. Det er det bedste jeg har gjort for mig selv" og "Hjælp.. Hvad har gjort..??" især ved sidstnævnte skal dem du tager hen til gerne fastholde dig i at det er det rigtige du har gjort.. 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Vivienne

For mig ville det være nok at gå fra ham efter den episode for 8 mdr. siden. 

Jeg ville slet ikke kunne være i samme rum med ham efter det han har gjort. Især i et forhold på 7 år, hvor man virkelig burde kunne stole på hinanden 100%

han har bevist at han ikke er til at stole på gang på gang. Han skider på dig og jeres forhold. Hvad mere skal du bruge?

Anmeld Citér

1. juli 2017

Anonym

NogL skriver:

Jeg er gang på gang blevet holdt for nar. Nu har jeg fået nok. Men hvordan får man sig selv til at forlade en mand man har været sammen med i 7 år? 

Historien er således.. min kæreste kender den her pige som han før har skrevet med. For 8 mdr. Siden fandt jeg ud af at de skrev liiiidt for intimt med hinanden hvilket jeg havde set 1 år før og også her sagde jeg, at det ikke var noget jeg kunne acceptere. Her 2. Gang for 8 mdr. Siden valgte han selv at slette hendes nr. Og Snapchat og han fortalte mig, at han havde skrevet til hende at han ikke kunne skrive med hende mere da det ikke var ok over for mig. Jeg fik aldrig et bevis på at dette var rigtigt men valgte at stole på ham. Imorges ser jeg at han har lavet en hemmelig Snapchat og kun har hende som ven. Altså skriver de sammen igen over snap selvom han påstår han ingen snap har og ikke skal have en igen. Det er fandme flot! Og ligeledes ser jeg at han har været på flere sider med danske massører der giver happy endings og man kunne derfor forestille sig at han leder efter dette?? 

Jeg har fået nok. Han skider jo på mig og har ingen respekt. Men hvorfor er det så så svært at forlade ham? Hvordan skal jeg få modet til det? (Vi har ingen børn) Gode råd og en pep-talk er meget velkommen. 

For snart 4 år siden stod jeg i situationen hvor jeg var nødt til at forlade min kæreste. Vi havde et lille barn på et år sammen, men vores forhold var slut og havde været det flere år. Hvorfor vi så fik et barn osv. er ikke sagen vedkommende. 

Men en dag vidste jeg bare at det skulle være i dag, for ellers blev det ikke. Og selvom min mave snørrede sig sammen, og jeg havde det frygteligt var jeg nødt til at gøre det. Og tror ikke der er meget andet for. Pak dine kæreste ejendele og dit tøj, planlæg hvor du skal tage hen og så fortæl ham at du gør det.. Det er nok måden tror jeg. Men kæmpe kram. Ved det er en elendig beslutning! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.