Jeg er gang på gang blevet holdt for nar. Nu har jeg fået nok. Men hvordan får man sig selv til at forlade en mand man har været sammen med i 7 år?
Historien er således.. min kæreste kender den her pige som han før har skrevet med. For 8 mdr. Siden fandt jeg ud af at de skrev liiiidt for intimt med hinanden hvilket jeg havde set 1 år før og også her sagde jeg, at det ikke var noget jeg kunne acceptere. Her 2. Gang for 8 mdr. Siden valgte han selv at slette hendes nr. Og Snapchat og han fortalte mig, at han havde skrevet til hende at han ikke kunne skrive med hende mere da det ikke var ok over for mig. Jeg fik aldrig et bevis på at dette var rigtigt men valgte at stole på ham. Imorges ser jeg at han har lavet en hemmelig Snapchat og kun har hende som ven. Altså skriver de sammen igen over snap selvom han påstår han ingen snap har og ikke skal have en igen. Det er fandme flot! Og ligeledes ser jeg at han har været på flere sider med danske massører der giver happy endings og man kunne derfor forestille sig at han leder efter dette??
Jeg har fået nok. Han skider jo på mig og har ingen respekt. Men hvorfor er det så så svært at forlade ham? Hvordan skal jeg få modet til det? (Vi har ingen børn) Gode råd og en pep-talk er meget velkommen.
Anmeld
Citér