kan vi bede om at få dem byttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juni 2017

Anonym trådstarter

min mand og jeg har købt nogle spisebordsstole i en genbrugsforretning.

Butikken har en service hvor de kører ud med møbler for en, eller henter hvis man gerne vil donere ting til dem. Vi havde en masse ting vi alligevel skulle af med, så vi valgte at aftale med dem at de skulle komme med vores stole og så tage resten med sig.

De var så forsinkede, så det hele blev lidt stresset fordi jeg også skulle nå at hente børn. Efter jeg kom hjem og fik set ordentligt på stolene opdagede jeg at det ikke er de stole vi har købt.

De her stole har kun et ben (se billedet) mens dem vi købte har fire. Mine forældre har samme slags stole, og jeg har desværre både set og følt hvor galt det går hvis den vipper, f.eks. hvis man sidder yderligt på dem.

Kan vi godt tillade os at gå ned i butikken og bede om at få dem byttet? Jeg har et billede på min mobil af de stole vi bad om.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2017

flowerpot3

Anonym skriver:

Butikken har en service hvor de kører ud med møbler for en, eller henter hvis man gerne vil donere ting til dem. Vi havde en masse ting vi alligevel skulle af med, så vi valgte at aftale med dem at de skulle komme med vores stole og så tage resten med sig.

De var så forsinkede, så det hele blev lidt stresset fordi jeg også skulle nå at hente børn. Efter jeg kom hjem og fik set ordentligt på stolene opdagede jeg at det ikke er de stole vi har købt.

De her stole har kun et ben (se billedet) mens dem vi købte har fire. Mine forældre har samme slags stole, og jeg har desværre både set og følt hvor galt det går hvis den vipper, f.eks. hvis man sidder yderligt på dem.

Kan vi godt tillade os at gå ned i butikken og bede om at få dem byttet? Jeg har et billede på min mobil af de stole vi bad om.

Ja, da! Det synes jeg helt bestemt I burde gøre �� 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja hvis I har fået nogle andre stole end dem i havde aftalt, så vil jeg mene at det kan I godt tillade jer det.

Anmeld Citér

30. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvis det er de forkerte stole, så ja selvfølgelig.
Kunne det ikke tænkes at der bare er sket en fejl?

Tag ned og snak med dem.

Anmeld Citér

1. juli 2017

Thilde86

Selvfølgelig kan du bede om at få dem byttet, når du ikke har fået de rigtige  Bare af ren nysgerrighed, må jeg se dem du har bestilt? Har nemlig aldrig set nogen lignende med fire ben 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Jullesnulle

Hvor er du sød.. måske for sød

hvorfor i al verden skulle du ikke kunne bytte?

Anmeld Citér

1. juli 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Selvfølgelig kan du bede om at få dem byttet, når du ikke har fået de rigtige  Bare af ren nysgerrighed, må jeg se dem du har bestilt? Har nemlig aldrig set nogen lignende med fire ben 

De ligner ikke rigtigt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. juli 2017

Thilde86

Anonym skriver:

De ligner ikke rigtigt. 

Ja det er jo nogle helt andre stole. Selvfølgelig kan du få dem byttet.

Anmeld Citér

1. juli 2017

MiniMe2005

Du har modtaget en forkert vare. Selvfølgelig kan du få dem byttet.

Anmeld Citér

1. juli 2017

Jullesnulle

... men hvorfor er du overhoved i tvivl..?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.