Hjælp til tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2017

debattør-39043

Jeg har i dag taget en test, da jeg har haft nogle symptomer de sidste par uger. Endte med og tage en mere, da jeg simpelthen blev i tvivl, om det bare er den der "indikator", som skinner igennem eller om det er en meget meget utydelig streg på testen. Tjekker selvfølgelig op på det hos egen læge osv, men tænkte, at jeg lige ville have "jeres" øjne på dem også, for og se om det bare er mine øjne, som ikke ser så godt mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2017

Anonymor

Er det sådan en test hvor der skal være et plus? 

Der er ikke nogen grund til at checke op på det hos egen læge. Han laver også bare en strimmeltest som derhjemme, så det er lidt spild af lægens tid. Bliv i stedet ved at teste til du har en ekstra streg der ikke er noget at være i tvivl om, og så kan du bestille tid til første graviditetsundersøgelse  

Hvornår forventer du menstruation? 

Anmeld Citér

30. juni 2017

ErDetSnartNU

Jeg synes de ser negative ud. Prøv igen når mens udebliver. 

Lægetid er først i uge 8-9 stykker - der bliver der taget blodprøver der bruges ved NF osv. Derudover er der ingen grund til at tage til lægen før - det er bare spild af skattekroner, der kan bruges meget bedre til andre ting (fx hjælp og undersøgelser senere i graviditeten)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.