Ægløsningstest ved graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2017

Anonym trådstarter

Vil en ægløsningstest altid være positiv når man er gravid og tester tidligt? Altså hvis man er mellem 3 og 4 uger henne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vil en ægløsningstest altid være positiv når man er gravid og tester tidligt? Altså hvis man er mellem 3 og 4 uger henne? 

Nej, det kan den være ved nogle, fordi en ægløsningstest også kan slå ud på HCG, men det er ikke alle den gør det ved. Jeg er gravid og 5+5, og testede positiv ved 3+2, og ved 4+1 eller sådan noget prøvede jeg for sjov at tage en ægløsningstest, og den var altså ikke helt positiv.

Man kan ikke bruge ægløsningstest til at teste om man er gravid eller ej. Vent til dagen efter forventet mens og test med en graviditetstest der.

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, det kan den være ved nogle, fordi en ægløsningstest også kan slå ud på HCG, men det er ikke alle den gør det ved. Jeg er gravid og 5+5, og testede positiv ved 3+2, og ved 4+1 eller sådan noget prøvede jeg for sjov at tage en ægløsningstest, og den var altså ikke helt positiv.

Man kan ikke bruge ægløsningstest til at teste om man er gravid eller ej. Vent til dagen efter forventet mens og test med en graviditetstest der.

Okay, det var bare den opfattelse jeg havde fået. Så tak for dit svar 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Okay, det var bare den opfattelse jeg havde fået. Så tak for dit svar 

Jeg prøvede også en ÆL test først omkring 4+0 fordi jeg ikke havde en graviditetstest. Den var negativ. Men jeg er gravid 12+1 i dag.. 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Mine blev først positive efter 4+0, hvor jeg havde fået positiv graviditetstest 3+2. Omkring 5+0 var teststregen på æl-test helt mørkebrun.

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.