Den virkede også for mig. Min cyklus var helt ad h til, som i at jeg faktisk ikke havde nogen. 3 måneder tog det med den kost, så fik jeg både en cyklus og blev gravid - og min søn er den dag i dag 6 år 
Og ja pointen er at man holder sig ret strikst til kosten. Fordi grundlæggende går det ud på at holde insulinproduktionen nogenlunde stabil. Jeg producerer fx rigtig meget insulin og spiser jeg så hvidt brød/slik osv, så stiger blodsukkeret og så pumpes der mere insulin ud i blodet - og fordi den type hurtige kulhydrater som brød og slik er, får blodsukkeret til at stige hurtigt og falde hurtigt igen, så kommer der også store udsving i insulinniveauerne.
Jeg var ufattelig striks - rugbrød til morgenmad med ost og en slags skinke (mættede helt vildt faktisk) frokost kunne være avocado med rejer og dressing (fedt er ikke den store synder her) aftensmad kunne være æggekage. Spiste også stegt flæsk med persillesovs, men skiftede så kartofler ud med kogt blomkål osv. En anden super erstatning for kartoffel er jordskokker.
Juleaften lavede min mor jordskokker til mig, samt risalamande lavet på perlebyg 
Udover at min cyklus kom igen og jeg blev gravid, tabte jeg mig også 13 kg på de tre måneder.
Anmeld
Citér