Får jeg ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg er gået 12 dage over tid, og får kun negative test. Jeg forventer ægløsning om 2 dage, vil jeg få ægløsning hvis jeg ikke får min mens? Jeg er helt forvirret over det her... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

FruSteffensen

Altså hvis du ikke har haft skyggen af menstruation, så kommer der jo ikke en ny ægløsning vare ud af det blå. Men det er meget muligt at du ikke har haft ægløsning i din nuværende cyklus endnu, og den kunne jo fint komme om nogle dage.

Der er nok ikke andet at gøre end at vente. Ind i mellem svinger en cyklus rigtig meget uden det nødvendigvis betyder noget

Anmeld Citér

29. juni 2017

Vaya

Som regel kommer en menstruation ca 14 dage efter en ægløsning, der ikke blev til graviditet. Når din menstruation er forsinket er din ægløsning højst sandsynligt også. Den kan jo sagtens have været der for f.eks. 8 dage siden, og så bør din menstruation komme om 6 dage. MEN altså kroppen kan jo finde på mange tricks, så det er ikke helt til at sige...

Håber det giver mening

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. 

Jeg havde en positiv ægløsning i går og kunne også mærke det, mærker altid min ægløsning. Menstruation ser jeg ikke skyggen af og testede negativ gravid test i morges.. 

underligt... 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Mille123

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. 

Jeg havde en positiv ægløsning i går og kunne også mærke det, mærker altid min ægløsning. Menstruation ser jeg ikke skyggen af og testede negativ gravid test i morges.. 

underligt... 

Og blot til bonusinfo så er det normalt at man i en enkelt eller to cykli ikke får

ægløsning pr år

Anmeld Citér

1. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Og blot til bonusinfo så er det normalt at man i en enkelt eller to cykli ikke får

ægløsning pr år

Men jeg har jo lige haft ægløsning 

Anmeld Citér

1. juli 2017

Mille123

Anonym skriver:

Men jeg har jo lige haft ægløsning 

Ja det var derfor jeg kaldte det bonus info, så du ikke behøver være bekymret såfremt det glipper en gang i mellem. - jeg manglede en cyklus første gang vi forsøgte at blive gravid (i løbet af et år) men her anden gang havde jeg ægløsning i alle cykli

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.