Tidlige symptomer på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2017

Oktober12

Jeg ville egentligt bare gerne høre om nogen af jer havde tidlige (og MEGET tidlige) tegn og symptomer på i var gravide? 

Jeg skal teste på lørdag og har haft SÅ mange tegn allerede den sidste uges tid. Har haft nogle vilde jag i underlivet og maven hver dag, lidt en blanding af noget der føles som sidestik og milde menstruations smerter + en anden og meget pludselig følelse i maven 6 dage efter sex, har skulle op og tisse om natten, hvilket jeg aldrig har skulle før (og min blære føles meget fuld!) og ikke mindst har jeg været virkelig træt  Og nå jo, en lille fornemmelse allerede kort tid efter 

Hvad var jeres symptomer og hvor langt var i henne da i testede? Tænker at hvis jeg skal teste på fredag må jeg være 4+0 der, eller har jeg misfortået det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2017

MiniMe2005

Udebleven mens. Intet andet. Det er i hvert fald det eneste tegn, jeg gider at bruge krudt på.

Alt det andet (murren, tissetrang, kvalme mm) kan være tegn på så meget andet, så jeg ville aldrig ligge noget i det. Jeg får for eksempel ofte kvalme i tiden mellem æl og mens. Det var ikke noget, jeg lagde synderligt mærke til, før jeg prøvede at blive gravid. 

Anmeld Citér

28. juni 2017

Bananaalice

Sidste måned havde jeg alle tegnene, inklusiv positive tests, men desværre intet HCG i blodet.
Sidste torsdag havde jeg ingen symptom udover jeg nyste sindsygt meget, så det var bare for sjov jeg ville liiige tage en test (ellers ville jeg nemlig bede om gynækologisk udredning pga. 2 forsinkede menstruationer), bum mega positiv, og fik faktisk først symptomer om aftenen, og dagene efter, det er som om bevidstheden om graviditeten satte gang i symptomerne. 
Ja, murren i underlivet havde jeg måske også, men fordi jeg netop ikke forventede graviditet tænkte jeg det måtte være mensutration på vej, og jeg gad ærligt ikke give det anden værdi og tanke end det, for jeg vil aldrig skuffe mig selv igen ved at teste tidlig. Det er ikke det værd. 
Så drop alle tanker, træk vejret, og vent til lørdag  

Anmeld Citér

28. juni 2017

Anonym

Jeg svarer ano, da det er hemmeligt.

Jeg testede faktisk positivt igår og igen idag (jeg blev i tvivl om det nu var rigtigt ), og jeg skulle først teste lørdag. 

Jeg er normalt imod at teste før udbleven menses, men jeg havde det så mærkeligt i maven og havde det som om jeg var syg med influenza plus jeg skulle/skal tisse konstant.

Idag har jeg så kastet op. Det kan selvfølgelig være, at jeg er syg oveni..

Anmeld Citér

28. juni 2017

Oktober12

Bananaalice skriver:

Sidste måned havde jeg alle tegnene, inklusiv positive tests, men desværre intet HCG i blodet.
Sidste torsdag havde jeg ingen symptom udover jeg nyste sindsygt meget, så det var bare for sjov jeg ville liiige tage en test (ellers ville jeg nemlig bede om gynækologisk udredning pga. 2 forsinkede menstruationer), bum mega positiv, og fik faktisk først symptomer om aftenen, og dagene efter, det er som om bevidstheden om graviditeten satte gang i symptomerne. 
Ja, murren i underlivet havde jeg måske også, men fordi jeg netop ikke forventede graviditet tænkte jeg det måtte være mensutration på vej, og jeg gad ærligt ikke give det anden værdi og tanke end det, for jeg vil aldrig skuffe mig selv igen ved at teste tidlig. Det er ikke det værd. 
Så drop alle tanker, træk vejret, og vent til lørdag  

Ja er også bare så bange for om mange af symptomerne kan komme af at jeg tænker for meget på det og fordi at jeg jo egentligt rigtigt gerne vil være gravid. Men der var en dag hvor jeg havde glemt alt om det og faktisk kun blev mindet om det fordi jeg igen fik stikkene i maven, så ved det ikke rigtigt  

Og selvfølelig kæmpe tillykke med graviditeten! Hvor dejligt for dig  hvor langt er du så? 

Anmeld Citér

28. juni 2017

Oktober12

Anonym skriver:

Jeg svarer ano, da det er hemmeligt.

Jeg testede faktisk positivt igår og igen idag (jeg blev i tvivl om det nu var rigtigt ), og jeg skulle først teste lørdag. 

Jeg er normalt imod at teste før udbleven menses, men jeg havde det så mærkeligt i maven og havde det som om jeg var syg med influenza plus jeg skulle/skal tisse konstant.

Idag har jeg så kastet op. Det kan selvfølgelig være, at jeg er syg oveni..

Stort tillykke med at du er gravid!  

Er heller ikke selv for at teste før tid, så venter også til lørdag med at teste, men hvor langt tid før testede du? Jeg er meget i tvivl om hvornår jeg skal teste da min cyklus er mærkelig pga. en P-ring indsat forkert osv. 

Anmeld Citér

28. juni 2017

Anonym

Stort tillykke med at du er gravid!  

Er heller ikke selv for at teste før tid, så venter også til lørdag med at teste, men hvor langt tid før testede du? Jeg er meget i tvivl om hvornår jeg skal teste da min cyklus er mærkelig pga. en P-ring indsat forkert osv. 

Forventet menses er på lørdag.  

Anmeld Citér

28. juni 2017

Oktober12

Saphiira skriver:

Forventet menses er på lørdag.  

Wow så er det også tidligt du har testet positivt  må jeg spørge hvad du har testet med? 

Anmeld Citér

28. juni 2017

Anonym

Wow så er det også tidligt du har testet positivt  må jeg spørge hvad du har testet med? 

valmed graviditetstest. Jeg har endda også testet i dag, fordi jeg blev "bange" for jeg så syner. Den blev positiv med det samme.

Anmeld Citér

28. juni 2017

Anonym

Jeg skal teste på søndag.. jeg har tyndski, sure opstød.. men tvivler på at jeg er gravid.. efter halvandet år, så har jeg ikke de store forhåbninger.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.