Langt hår, op eller løst til nat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2017

Chris87

Løst.. Jeg laver nogen gange fletning om sommeren hvis det meget varmt.. Men ellers bare løst ville aldrig kunne få en hårelastik ud af min høstak hvis det var i knold om morgenen haha 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2017

heaven

Jeg har altid mit hår i hestehale, ellers bliver det alt for varmt og det er i vejen....

Anmeld Citér

27. juni 2017

ErDetSnartNU

I en knold på toppen af hovedet, eller i EB fletning. Det slider meget på langt hår at have det løst om natten - man ligger jo og hiver i det når man vender sig osv

Anmeld Citér

27. juni 2017

Soonmom

Løst, hvis jeg har god tid om aftenen fletter jeg det 

Anmeld Citér

27. juni 2017

moar34

Sat op. Kan ikke fordrage at have det løst om natten da det ender i mundet, øjnene  eller klistret til ansigtet. Altså hår obetalt .  

Anmeld Citér

27. juni 2017

HvidSne

Jeg bliver helt galt, hvis mit hår sidder løst om natten. Når det er på den kortere side af lang, står den på løs knold. Når det bliver længere, en form for fletning.

Anmeld Citér

27. juni 2017

FrkC

Det er meget forskelligt ... er det meget varmt sætter jeg det i en knold højt på hovedet så jeg ikke ligger på den, ellers bare løst .. en sjælden gang en løs fletning hvis mit hår helst ikke skal ligne en høstak dagen efter ...

Anmeld Citér

27. juni 2017

Benjamins'mor

StineW79 skriver:

Total ligegyldigt spørgsmål, er bare nysgerrig på om jer med langt hår, sover med håret sat op til natten, eller om i sover med det løst?? 

Jeg har selv ok langt hår, og sover altid med hårdet sat op i en løs knold. Ka slet ik sove med håret løst. Vh Stine 

Jeg blev klippet til skulderlængde for 1-2 måneder siden. Jeg skifter lidt. Hvis det er varmt sover jeg med det oppe. 

Anmeld Citér

28. juni 2017

LilleLy

Har det i en knold. Men det er mest fordi at vi samsover med vores datter på et halvt år. Hvis jeg har løst hår, så vågner jeg ved at hun hiver i det ��

Anmeld Citér

28. juni 2017

Miti's mama

Fletning eller løs knold helt på toppen af hovedet. Ellers kommer jeg i klemme flere gange om natten. Har ret langt hår.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.