Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Løst.. Jeg laver nogen gange fletning om sommeren hvis det meget varmt.. Men ellers bare løst ville aldrig kunne få en hårelastik ud af min høstak hvis det var i knold om morgenen haha
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har altid mit hår i hestehale, ellers bliver det alt for varmt og det er i vejen....
I en knold på toppen af hovedet, eller i EB fletning. Det slider meget på langt hår at have det løst om natten - man ligger jo og hiver i det når man vender sig osv
Løst, hvis jeg har god tid om aftenen fletter jeg det
Sat op. Kan ikke fordrage at have det løst om natten da det ender i mundet, øjnene eller klistret til ansigtet. Altså hår obetalt .
Jeg bliver helt galt, hvis mit hår sidder løst om natten. Når det er på den kortere side af lang, står den på løs knold. Når det bliver længere, en form for fletning.
Det er meget forskelligt ... er det meget varmt sætter jeg det i en knold højt på hovedet så jeg ikke ligger på den, ellers bare løst .. en sjælden gang en løs fletning hvis mit hår helst ikke skal ligne en høstak dagen efter ...
StineW79 skriver: Total ligegyldigt spørgsmål, er bare nysgerrig på om jer med langt hår, sover med håret sat op til natten, eller om i sover med det løst?? Jeg har selv ok langt hår, og sover altid med hårdet sat op i en løs knold. Ka slet ik sove med håret løst. Vh Stine
Total ligegyldigt spørgsmål, er bare nysgerrig på om jer med langt hår, sover med håret sat op til natten, eller om i sover med det løst??
Jeg har selv ok langt hår, og sover altid med hårdet sat op i en løs knold. Ka slet ik sove med håret løst. Vh Stine
Jeg blev klippet til skulderlængde for 1-2 måneder siden. Jeg skifter lidt. Hvis det er varmt sover jeg med det oppe.
Har det i en knold. Men det er mest fordi at vi samsover med vores datter på et halvt år. Hvis jeg har løst hår, så vågner jeg ved at hun hiver i det
Fletning eller løs knold helt på toppen af hovedet. Ellers kommer jeg i klemme flere gange om natten. Har ret langt hår.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128