Føler mig som den værste mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
4 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2017

Anonym trådstarter

Ja det gør jeg godt nok...

Og jeg behøver ikke banken i hovedet eller moralprædiken om hvor forkert det er for det VED jeg

Jeg er gravid (ikke planlagt) og har børn i forvejen. Kønnet på børnene er det samme og kommende baby er også af det samme køn, hvilket jeg bestemt ikke havde regnet med pga anderledes symptomer og en anden far. Jeg havde nok sat næsen for højt efter at få det modsatte køn at jeg faktisk er dybt skuffet og ked af det, nu når det bliver det samme køn som jeg i forvejen har nogle stykker af. 

Føler ingen glæde ved denne graviditet lige nu og syns der er alt for kort tid til at den kommer ud for ved ikke om jeg nogensinde vil vænne mig til tanken om endnu en af samme køn. 

Please sig at det snart går over og at der er andre der også har følt sådan 

Tro mig, jeg skammer mig over disse følelser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2017

Abracadabra

Det tror jeg er en meget almindelig følelse. Især hvis man kun har sønner - det er lidt mere almindeligt end for mødre med kun døtre.

Du kommer bestemt også til at elske dit næste barn uanset køn. Bare rolig.

Anmeld Citér

26. juni 2017

Lomm

Profilbillede for Lomm

Tror også du kan slappe helt af, det er uden tvivl ret almindeligt, og skal nok ændre sig med tiden. Var selv vildt skuffet ved min første fordi jeg var overbevist om at det var en dreng - det var det så ikke. Kan ikke huske hvor lang tid der gik, men jeg skiftede da mening på et tidspunkt 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonym

Kære du. 

Tilbage i 2008 havde jeg også 2 drenge og ønskede mig en pige. Men kønsscanningen afslørede endnu en dreng.

Jeg skammer mig over at sige det, men jeg var fuldstændig knust.. Resten af graviditeten glædede jeg mig næsten ikke..

Men - da min lille søn kom op på brystet af mig, elskede jeg ham inderligt fra første øjeblik. Jeg kunne slet ikke forstå at jeg havde ønsket mig en pige, for han var bare helt perfekt. Jeg lovede mig selv, at hvis jeg nogensinde skulle have flere børn, så ville jeg ikke have en kønsscanning.

Tro mig - når først han ankommer, så forsvinder tankerne om et andet køn som dug for solen 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mille123

Du er ikke en dårlig mor pga den følelse. Og du skal nok komme til at elske næste barn som de andre ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.