Jeg ville egentlig bare dele 'offentligt' (altså min profil er rimelig anonym, men altså
) at jeg er gravid. Står bag en mindre hær af anonyme tråde de sidste par måneder 
Jeg er i dag 11+5 og det er første fælles barn for min kæreste og jeg. Han har et barn fra tidligere, og jeg har to fra tidligere.
Det er bare så stort og spændende, er virkelig lykkelig for at min kæreste og jeg kan dele denne oplevelse med hinanden.
Det har været lidt af et cirkus, fordi min læge insisterede på at tage udgangspunkt i en cyklus på 28 dage, selvom jeg sagde at min normalt er lige over 40 dage. Så jeg kom for tidligt til NF (havde også ringet til sygehuset og bedt om en senere tid, men de insisterede også
), og har derfor fået en ny tid 5. Juli.
Men hun var super sød og lavede en rigtig grundig gennemscanning. Babyen drikker fostervæske, så der er gennemløb til mavesækken. Og dens nyrer og blære virker. Den har næseben, som er et godt tegn, og vi hørte en flot hjerterytme. Så er rimelig fortrøstningsfuld. Nu må vi se den 5. Juli. Var 10+4 til den for tidlige scanning.
Har derfor foreløbig termin den 10. Januar. Lægens termin var 24. December, så er ret glad for jeg fik ret i hvor langt jeg er henne 
Vores øvrige børn er 8, 5.5 og 4 år 
Første test er fra 3+6 (troede jeg var 4+0) og anden test er fra 5+5
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér