Katvig lager salg?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Klumpe-dumpe

piger,

Ved ikke om der er Katvig lagersalg i morgen Men hvis der er, er der så en der skal derud??? (bor jo i Aalborg og her er der ALDRIG de fede lagersalg)

Men Malucca vil bare SÅ GERNE ha´den rygsække, så hvis der en, der vil købe den til hende og sende den til hende Hun vil blive MEGA glad så

Knus Trine som har en datter på 7½  mdr. der elsker den rygsække

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Lise

Hej,

Jeg var til lagersalg hos Katvig sidste weekend, og da så jeg ikke en eneste rygsæk. Så hvis de var der, så gemte de sig godt...

Lise

Anmeld

8. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Lise skriver:

Hej,

Jeg var til lagersalg hos Katvig sidste weekend, og da så jeg ikke en eneste rygsæk. Så hvis de var der, så gemte de sig godt...

Lise

JO jo den her rygsække var/ er derude.... Kender en del der har købt den.

Anmeld

8. oktober 2009

Mumto3

Lise skriver:

Hej,

Lise

Hvad var det for et lagersalg du var til? var det med børn i byen?

Jeg var til lagersalg i tirsdag (første dag de åbnede for alle) og jeg var blandt de første der kom ind. -og det var SÅ skuffende!!!! Jeg fik intet af det jeg havde håbet på, og jeg har alligevel tre børn, så jeg skulle da nok kunne få noget til nogle af dem.... Jeg gik efter undertøj, sengetøj, nattøj, halsdisser, betræk (kun betræk!) til MPD og buksestrømper og det var der bare slet ikke noget af

Men ja, der var masser af røde og blå rygsække og et par brune med hunde på til 75kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.