Hvordan forholder man sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
14 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg ser den her fyr. Jeg har kendt ham i 6 måneder.

Han siger han har føelser for mig og jeg har svært ved at få ham ud af hovedet.

Nå men sagen er den at han næsten fra dag et af fortalte han er gode venner med hans x kæreste som også er hans nabo, de har kendt hinanden i rigtig mange år. Hun har 2 børn fra et tidliger forhold, han har ingen. En af de ting der gør de ikke vil være sammen er blandet andet fordi han gerne vil have børn og hun vil ikke have flere..

Han har meget svært ved at finde tid til mig selvom han siger han gerne vil, det er mig der skal invitere ham

Nå men nu ser ham fyren og jeg lidt til hinanden, i lidt mener jeg 1 gang om måneden 2 hvis jeg er heldig.

Hver dag fra 15-16 tiden tager han hjem til veninden og er der tio en gang sent ud på natten. Han siger det er for hendes børns skyld men tror ikke på de er vågne til kl 1-2 stykker om natten.

Jeg har rigtig svært ved at forholde mig til at han ikkr har tid til mig men at han aætid har tid til veninden, han har indrømmet at han også har gamle følelser for hende, jeg tror dog det er trygheden i at han ved hvad han kan forvente og at han på den måde er sikret fea ikle at blive såret hvis det skulle gå galt.

Men jeg er i tvivl, jeg vil et sted rogtig gerne give ham en chance men en anden del af mig siger os at han tydligt ikke er over sin x og det at de er så meget sammen er alarmernede :/ 

Åhh nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre, hvordan jeg kan få snakket med ham om dette eller om jeg bare burde droppe det og komme vidre :/  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg ser den her fyr. Jeg har kendt ham i 6 måneder.

Han siger han har føelser for mig og jeg har svært ved at få ham ud af hovedet.

Nå men sagen er den at han næsten fra dag et af fortalte han er gode venner med hans x kæreste som også er hans nabo, de har kendt hinanden i rigtig mange år. Hun har 2 børn fra et tidliger forhold, han har ingen. En af de ting der gør de ikke vil være sammen er blandet andet fordi han gerne vil have børn og hun vil ikke have flere..

Han har meget svært ved at finde tid til mig selvom han siger han gerne vil, det er mig der skal invitere ham

Nå men nu ser ham fyren og jeg lidt til hinanden, i lidt mener jeg 1 gang om måneden 2 hvis jeg er heldig.

Hver dag fra 15-16 tiden tager han hjem til veninden og er der tio en gang sent ud på natten. Han siger det er for hendes børns skyld men tror ikke på de er vågne til kl 1-2 stykker om natten.

Jeg har rigtig svært ved at forholde mig til at han ikkr har tid til mig men at han aætid har tid til veninden, han har indrømmet at han også har gamle følelser for hende, jeg tror dog det er trygheden i at han ved hvad han kan forvente og at han på den måde er sikret fea ikle at blive såret hvis det skulle gå galt.

Men jeg er i tvivl, jeg vil et sted rogtig gerne give ham en chance men en anden del af mig siger os at han tydligt ikke er over sin x og det at de er så meget sammen er alarmernede :/ 

Åhh nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre, hvordan jeg kan få snakket med ham om dette eller om jeg bare burde droppe det og komme vidre :/  

Hvor langt bor I fra hinanden?

Anmeld Citér

25. juni 2017

Jullesnulle

Jeg ville finde en anden. Han virker ikke klar til at se dig. 1-2 gange om måneden ? Det er jo patetisk i en forelskelsesfase, og vidner om at han ikke helt er der helhjertet. 

Sorry.... der er bedre fisk i vandet lyder det til.

Anmeld Citér

25. juni 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Jeg ville finde en anden. Han virker ikke klar til at se dig. 1-2 gange om måneden ? Det er jo patetisk i en forelskelsesfase, og vidner om at han ikke helt er der helhjertet. 

Sorry.... der er bedre fisk i vandet lyder det til.

... man bliver behandlet som man accepterer. 

Jeg ville sige at du desværre ikke vil være i et forhold hvor du er nr. 2 eller 5. Og at du gerne vil ham - under forudsætning af at der sker en ændring 

Anmeld Citér

25. juni 2017

Abracadabra

Han har godt nok ikke særligt mange følelser for dig, hvis han ikke gider ses mere end månedligt. Drop ham.

Anmeld Citér

25. juni 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Enig med de andre. Hvis man er forelsket, så vil man jo helst ses så mange gange som muligt. 

Jeg ville ærligttalt ikke spilde tid på ham.. det er jo så desværre bedre sagt end gjort. Men du fortjener meget bedre. En som gider dig og vil være sammen med dig.

det med han har svært ved at finde tid, lyder underligt. 

Anmeld Citér

25. juni 2017

Jullesnulle

Lige nu får han i hoved og sæk... sex med en gammel kending (formentlig) og dybe snakke med en som kender ham. Og sex med en ny flamme.

Anmeld Citér

25. juni 2017

NupaSofia

Desværre er jeg også enig med de andre, medmindre i bor sindssygt langt væk og kun kan ses 1-2 gange om måneden, virker han ikke interesseret nok. 

Anmeld Citér

25. juni 2017

NupaSofia

NupaSofia skriver:

Desværre er jeg også enig med de andre, medmindre i bor sindssygt langt væk og kun kan ses 1-2 gange om måneden, virker han ikke interesseret nok. 

Der skulle stå, medmindre i bor sindssygt langt fra hinanden  

Anmeld Citér

25. juni 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Lige nu får han i hoved og sæk... sex med en gammel kending (formentlig) og dybe snakke med en som kender ham. Og sex med en ny flamme.

Pose og sæk selvfølgelig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.