Sagen er den at jeg ser den her fyr. Jeg har kendt ham i 6 måneder.
Han siger han har føelser for mig og jeg har svært ved at få ham ud af hovedet.
Nå men sagen er den at han næsten fra dag et af fortalte han er gode venner med hans x kæreste som også er hans nabo, de har kendt hinanden i rigtig mange år. Hun har 2 børn fra et tidliger forhold, han har ingen. En af de ting der gør de ikke vil være sammen er blandet andet fordi han gerne vil have børn og hun vil ikke have flere..
Han har meget svært ved at finde tid til mig selvom han siger han gerne vil, det er mig der skal invitere ham
Nå men nu ser ham fyren og jeg lidt til hinanden, i lidt mener jeg 1 gang om måneden 2 hvis jeg er heldig.
Hver dag fra 15-16 tiden tager han hjem til veninden og er der tio en gang sent ud på natten. Han siger det er for hendes børns skyld men tror ikke på de er vågne til kl 1-2 stykker om natten.
Jeg har rigtig svært ved at forholde mig til at han ikkr har tid til mig men at han aætid har tid til veninden, han har indrømmet at han også har gamle følelser for hende, jeg tror dog det er trygheden i at han ved hvad han kan forvente og at han på den måde er sikret fea ikle at blive såret hvis det skulle gå galt.
Men jeg er i tvivl, jeg vil et sted rogtig gerne give ham en chance men en anden del af mig siger os at han tydligt ikke er over sin x og det at de er så meget sammen er alarmernede :/
Åhh nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre, hvordan jeg kan få snakket med ham om dette eller om jeg bare burde droppe det og komme vidre :/
Anmeld
Citér