At fri til sin mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2017

Anonym trådstarter

Til jer der har friet til jeres mand, hvordan har I gjort?

Har i først gjort det nå i viste at der var råd til det eller har I først begyndt at spare op bagrfter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2017

Bananaalice

Jeg friede ikke, men bookede kirken 2 år før, sagde til ham jeg vil have den dato, og at den bliver populær, men han skulle bare sige fra på ethvert tidspunkt, nu synes jeg bare lige han skulle tænke over det. Det var sidste år i august, og han friede forrige onsdag, for det ville han sgu alligevel Planen var vi kunne spare de penge sammen vi nu kunne, og så se hvad der var råd til, jeg synes det er fint vi målrettet spare op sammen til det, for det bliver dyrt, og man bliver mere fintunet I hvad man overhovedet vil have. 

Koster immervæk alligevel en del penge  

Anmeld Citér

24. juni 2017

Ivona

Bananaalice skriver:

Jeg friede ikke, men bookede kirken 2 år før, sagde til ham jeg vil have den dato, og at den bliver populær, men han skulle bare sige fra på ethvert tidspunkt, nu synes jeg bare lige han skulle tænke over det. Det var sidste år i august, og han friede forrige onsdag, for det ville han sgu alligevel Planen var vi kunne spare de penge sammen vi nu kunne, og så se hvad der var råd til, jeg synes det er fint vi målrettet spare op sammen til det, for det bliver dyrt, og man bliver mere fintunet I hvad man overhovedet vil have. 

Kan man virkelig godt booke en kirkedato 2 år før? :-) jeg troede det skulle være inden for er pr eller sådan cirka 

Anmeld Citér

24. juni 2017

Bananaalice

Ivona skriver:

Kan man virkelig godt booke en kirkedato 2 år før? :-) jeg troede det skulle være inden for er pr eller sådan cirka 

Dybt forskelligt, en del kirker er ligeglade, men min kirke er vidst nok lidt populær, og datoen 18/8 18 bliver populær, så de var lidt ligeglade, kender mange der booker 2 år i forvejen Nogen kirker siger kun samme kalenderår, så godt nok slemt hvis man vil have et januarbryllup  

Men dybt forskelligt, jeg prøvede bare, og den gik

Anmeld Citér

25. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Tak det var en smart måde at gøre det på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.