Diers klinik i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.772 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. oktober 2009

Mutti2B

Jeg vil høre, om der er nogen, der har erfaringer med Diers klinik i Århus?
Jeg synes umiddelbart, at det ser godt ud, men det ville være så dejligt, hvis I kunne hjælpe mig. Evt anbefale en klinik hvor de inseminerer med åben donor sæd i midtjylland/østjylland? 

Mange  fra singlen på snart 33, der efter en hel del problemer med sit underliv er begyndt at undersøge mulighederne omkring "projekt baby".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

dorthemus

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med Projekt Baby....det blir spændende at følge dig herinde

Knus
Dorthe

Anmeld

8. oktober 2009

Mutti2B

Tusind tak, Dorthe og kæmpe stort tillykke med din lille reje . Det er jo helt fantastisk, når det lykkedes. Og så i første hug, din fertile kvinde. Glæder mig også til at følge din mave.

Anmeld

8. oktober 2009

dorthemus

Taaaak Ann  Jeg var til scanning i går og så hjertet blinke...HELT VILDT STORT!!

Glæd dig!!!

Kram D
7 + 1

Anmeld

8. oktober 2009

Mutti2B

Hvor er det dejligt at høre .  Sikke en ro du må føle nu. Nu skal du bare nyde din graviditet i fulde drag.  

Jeg kan næsten ikke vente til det forhåbentlig bliver min tur  og jeg bliver jo ikke mindre skruk af at være her på baby.dk
Men i mellemtiden er det så skønt at følge alle jer skønne kvinder herinde.

Anmeld

5. januar 2010

Mutti2B

Er der slet ikke nogen, der kan hjælpe?

Jeg har nu taget første skridt i projekt baby og har bestilt tid til blodprøve, så jeg kan finde ud af om jeg har haft røde hunde og/eller lussingesyge, for hvis ikke skal jeg vaccineres og så skal der gå 3 måneder før jeg må blive insemineret.

Puha, der er mange tanker, der kører rundt i hovedet på mig. Nu har jeg jo altid håbet på at få børn med drømmemanden, men han er bare aldrig dukket op. Men tænk hvis han dukker op lige som jeg bliver gravid ved insemination? Derfor er jeg nok blevet ved med at udskyde baby projektet, men tør nu heller ikke vente længere. Hvad er oddsene også for at jeg møder "ham" nu . Er jeg den eneste med de tanker? Nogle dage kan jeg blive helt ked af det, for det var jo ikke sådan mit liv skulle ha været. Er nok lidt af en romantiker, men må instille mig på at være en realist. Manden kan jeg undvære, men børn vil jeg ikke undvære!

Anmeld

18. oktober 2013

Christina Nielsen

Mutti2B skriver:

Er der slet ikke nogen, der kan hjælpe?

Jeg har nu taget første skridt i projekt baby og har bestilt tid til blodprøve, så jeg kan finde ud af om jeg har haft røde hunde og/eller lussingesyge, for hvis ikke skal jeg vaccineres og så skal der gå 3 måneder før jeg må blive insemineret.

Puha, der er mange tanker, der kører rundt i hovedet på mig. Nu har jeg jo altid håbet på at få børn med drømmemanden, men han er bare aldrig dukket op. Men tænk hvis han dukker op lige som jeg bliver gravid ved insemination? Derfor er jeg nok blevet ved med at udskyde baby projektet, men tør nu heller ikke vente længere. Hvad er oddsene også for at jeg møder "ham" nu . Er jeg den eneste med de tanker? Nogle dage kan jeg blive helt ked af det, for det var jo ikke sådan mit liv skulle ha været. Er nok lidt af en romantiker, men må instille mig på at være en realist. Manden kan jeg undvære, men børn vil jeg ikke undvære!

Jeg vil meget gerne høre hvordan det er gået dig. Jeg er 35 år, og jeg har taget brslutningen om at få et donorbarn. Det har været en rigtig svær beslutning -der er ingen tvivl om, at jeg brændende ønsker et barn, men jeg har altid forestillet mig, at jeg ville have en sød mand at få barnet med. 

Anmeld

19. oktober 2013

Malene76

Jeg kender desværre ikke omtalte klinik, men vi bruger Aagaards klinik i Skejby. Der er vi rigtig glade for at komme. Vi er lige startet i behandling 2. gang.

Kh. Malene

Anmeld

19. oktober 2013

Mutti2B

Christina Nielsen skriver:

Jeg vil meget gerne høre hvordan det er gået dig. Jeg er 35 år, og jeg har taget brslutningen om at få et donorbarn. Det har været en rigtig svær beslutning -der er ingen tvivl om, at jeg brændende ønsker et barn, men jeg har altid forestillet mig, at jeg ville have en sød mand at få barnet med. 

Diers klinik er fantastisk. Aldrig har jeg mødt så skønne mennesker med så megen hjertevarme. Jeg blev gravid dec 2011 i 6. forsøg og har nu en dejlig datter på 14 måneder. Når vi skal ha en lillesøster eller lillebror bliver det 100% sikkert også ved Diers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.