Hej med jer herinde :-)
Jeg tænker der MÅ være andre end mig i landet der læser til pædagog og samtidig har små børn.. Jeg søger lidt info om hvordan det gik i de lange praktikker fx?
Jeg læser til pædagog på fjernstudie og bor sammen med min kæreste og vores datter på 4 år. Jeg er netop gået på barsel, da vores datter nr 2 meget gerne skulle komme til verden om en måneds tid :-)
Når min barsel er slut, skal jeg starte direkte i min første lange praktik. Allerede nu gruer jeg lidt for hvordan mon det skal hænge sammen. Jeg læser jo netop hjemmefra for at kunne aflevere og hente min datter i børnehaven så hun har gode dage som ikke er for lange. Min kæreste arbejder oftest døgnvagter og har skiftende arbejdstider, så han er heller ikke lige en der bare har et 7-15 job.
Hvordan var det for jer i de lange praktikker? Kunne i få det til at fungere med de skiftende arbejdstider man jo har når man indgår i normeringen? Jeg ved godt man sagtens kan få det hen, det kan man jo blive nødt til. Jeg hader bare tanken om at børnene skal have lange dage i institutionen.
Ja, jeg er så måske også lidt typen der tager sorgerne på forskud (som i måske kan læse).indecision
Byd ind med hvad i har.
Vh mig :-)
Anmeld
Citér