3 stk kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

TbCp

Imorgen skal vi til min mands nieces fødselsdag. Hun havde ønsket sig en kage med billede på (hun havde set den jeg havde lavet til Livas fødselsdag) og med fyld af after-eightcreme og noget andet.
Så det skulle hun selvfølgelig have.

Det blev så til after-eightcreme og hindbærcreme

Jeg havde lavet alt for meget fyld så der var til endnu en kage til niecen.

Da der stadig var mere hindbærcreme tilbage og jeg ikke synes jeg ville smide det ud købte jeg en plade mælkechokolade og lavede en kage Liva skal have med i dagpleje imorgen.

Billede 1. Livas kage, den kiksede lidt.
Billede 2 + 3 til min mands niece

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mama09

TbCp skriver:

Imorgen skal vi til min mands nieces fødselsdag. Hun havde ønsket sig en kage med billede på (hun havde set den jeg havde lavet til Livas fødselsdag) og med fyld af after-eightcreme og noget andet.
Så det skulle hun selvfølgelig have.

Det blev så til after-eightcreme og hindbærcreme

Jeg havde lavet alt for meget fyld så der var til endnu en kage til niecen.

Da der stadig var mere hindbærcreme tilbage og jeg ikke synes jeg ville smide det ud købte jeg en plade mælkechokolade og lavede en kage Liva skal have med i dagpleje imorgen.

Billede 1. Livas kage, den kiksede lidt.
Billede 2 + 3 til min mands niece

så fine de er ,gad jeg kunne være så tålmodig og kreativ De ligner jo noget der kommer fra en prof

Anmeld

8. oktober 2009

Ansemusen

Hold da op hvor er de bare flotte!! Gid de skulle ned i min mave *griner*

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for en kageklub herinde? Altså hvad går det ud på?

Anmeld

8. oktober 2009

TbCp

Ansemusen skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for en kageklub herinde? Altså hvad går det ud på?

Jaaa det er en meget eksklusiv klub

Ajjj det er vist bare for at have et forum hvor vi kan smide billeder af de kager vi laver. Man bliver altså lidt hooked på det når man først prøver.

Anmeld

8. oktober 2009

linemus

Ansemusen skriver:

Det er en kageklub for alle, der har lyst til at bage og snakke om det Det startede fordi vi var nogen, der begyndte at lave fancy fødselsdagskager til vores børn, og så havde vi brug for at snakke om alle begyndervanskelighederne og give hinanden tips og opskrifter. Så her finder du en masse opskrifter især på kagebunde, fyld og mmf (til overtræk og figurer), inspiration fra de andres billeder og en masse hurtig hjælp og gode fif. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.