Sodastream?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2017

Sujan

hej. 

Vil gerne høre erfaringer angående sodastream. Vi har været rimelige heftige coladrikkere i nogle år, men for en del tid siden besluttede vi at det skulle være slut. Nu drikker vi så en del danskvand, især her mens det har været varmt - gerne med citrus. 

Nu sidder vi så og snakker om man skulle købe en sodastream i stedet for at købe danskvand på flasker... så ville lige høre erfaringer med sodastream? Er i glade for den eller er det noget møg???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2017

Mille123

Sujan skriver:

hej. 

Vil gerne høre erfaringer angående sodastream. Vi har været rimelige heftige coladrikkere i nogle år, men for en del tid siden besluttede vi at det skulle være slut. Nu drikker vi så en del danskvand, især her mens det har været varmt - gerne med citrus. 

Nu sidder vi så og snakker om man skulle købe en sodastream i stedet for at købe danskvand på flasker... så ville lige høre erfaringer med sodastream? Er i glade for den eller er det noget møg???

Vi købte den billigste til 350 og bruger det dagligt. Vi giver 100kr for en refil og har stempelmotor således at vi får hver 6. Patron gratis så vi er i hvert fald positiv på den

Anmeld Citér

24. juni 2017

Chris87

Vi er rigtig glade for vores den er godt nok en indflyt gave så kender ikke prisen - men vi giver 99 kr for refill.

Synes det super lækkert med de smags varianter som sælges i små flasker - særlig pære og hindbær udover citrus er vi glade for herhjemme

Anmeld Citér

24. juni 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har den,og for at være ærlig bruger vi den ikke særlig meget.

Synes hurtigt vandet bliver fladt,og der kan ikke være særlig meget i flasken.

Anmeld Citér

24. juni 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg elsker min sodastream! Den er super nem at bruge, og fylder ikke helt vildt meget. For mig er det en rigtig god erstatning for almindelig soda- og dansk vand. Jeg køber gerne almindelig saftevand med forskellig smag og putter i, i stedet for det man kan købe der er lavet til. - Det sparer yderligere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.