Knust - bare brug foe luft :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
12 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2017

Anonym trådstarter

Har bare lige brug for at komme ud med det. :-( 

I 2012 havde jeg en profil inde på single.dk. Har ikke brugt den i årevis. Helt tilfældigt loggede jeg på min gamle mail hvor der lå besked fra single at der var ulæste breve på profilen. 

Logger derfor ind for at slette den. For hvad skal jeg bruge den til. 

Ganske rigtig ligger der breve. Og med det samme springer ET specielt i øjnene på mig. 

Et brev fra en af mine bedste venner der begik selvmord i 2013 ved at springe ud fra en bygning i Thailand. Skynder mig at trykke på det. Men skal fandme betale 629!!! Kr for at få lov at læse det. Brevet er skrevet få mdr før han begår selvmord. 

I raseri, frustration og sorg sletter jeg profilen og sidder nu tilbage med tårerne løbene fortrydelse ned af kinderne. - hvad stod der i det brev? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Er der ikke en funktion, som hedder "genskab"? 

Prøv at kontakt deres support hurtigst muligt.

Anmeld Citér

22. juni 2017

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Er der ikke en funktion, som hedder "genskab"? 

Prøv at kontakt deres support hurtigst muligt.

Har skrevet til dem. Afventer bare svar. Men tror det er for sent

Anmeld Citér

23. juni 2017

Bananaalice

Øv hvor ærgeligt du slettede profilen  
Du havde sikkert måske kunnet finde på en løsning sammen med dem, eller fået en rabatkode, å du kunne have fået få dage gratis.

Anmeld Citér

23. juni 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Forstår godt, at du er påvirket af det. Hvor er det tragisk med din vens død. Jeg er dog sikker på, at der ikke står noget i det brev, som kunne have ændret din vens beslutning. Og jeg håber ikke, at du giver dig selv noget af skylden i forhold til det. Jeg håber, du finder en måde at få adgang til brevet 

Anmeld Citér

23. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Øv hvor ærgeligt du slettede profilen  
Du havde sikkert måske kunnet finde på en løsning sammen med dem, eller fået en rabatkode, å du kunne have fået få dage gratis.

Tror jeg desværre ikke. Kan jo ikke bevise det er sandt.  

Anmeld Citér

23. juni 2017

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Forstår godt, at du er påvirket af det. Hvor er det tragisk med din vens død. Jeg er dog sikker på, at der ikke står noget i det brev, som kunne have ændret din vens beslutning. Og jeg håber ikke, at du giver dig selv noget af skylden i forhold til det. Jeg håber, du finder en måde at få adgang til brevet 

Føler ingen skyld overhovedet. Det har jeg aldrig gjort. Ingen vidste hvorfor han gjorde det. I hans selvmordsbrev stod der kun "farvel alle. Valget er mig. elsker jer".  

ved også godt at der ikke stod noget om beslutningen i brevet. Men bare det at kunne læse nogle ord fra ham igen ville have været rart.

det er for sent med brevet. Når profilen er slettet kan den ikke gendannes. Har fået svar fra dem  

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Har bare lige brug for at komme ud med det. :-( 

I 2012 havde jeg en profil inde på single.dk. Har ikke brugt den i årevis. Helt tilfældigt loggede jeg på min gamle mail hvor der lå besked fra single at der var ulæste breve på profilen. 

Logger derfor ind for at slette den. For hvad skal jeg bruge den til. 

Ganske rigtig ligger der breve. Og med det samme springer ET specielt i øjnene på mig. 

Et brev fra en af mine bedste venner der begik selvmord i 2013 ved at springe ud fra en bygning i Thailand. Skynder mig at trykke på det. Men skal fandme betale 629!!! Kr for at få lov at læse det. Brevet er skrevet få mdr før han begår selvmord. 

I raseri, frustration og sorg sletter jeg profilen og sidder nu tilbage med tårerne løbene fortrydelse ned af kinderne. - hvad stod der i det brev? 

Hej anonym

Jeg håber du har fået løst dit problem?

Jeg tænkte dog på hvor gammel din ven var? Og om i stadig var venner på tidspunktet? Ville gerne forklare hvorfor, men det kan jeg ikke (det handler om mig og ikke dig, så du skal ikke vær nervøs). 

Det er helt ok hvis du ikke har lyst til at svare, set forstår jeg godt.

Knus fra en anden anonym

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej anonym

Jeg håber du har fået løst dit problem?

Jeg tænkte dog på hvor gammel din ven var? Og om i stadig var venner på tidspunktet? Ville gerne forklare hvorfor, men det kan jeg ikke (det handler om mig og ikke dig, så du skal ikke vær nervøs). 

Det er helt ok hvis du ikke har lyst til at svare, set forstår jeg godt.

Knus fra en anden anonym

Har ille fået det løst brevet er slettet og der er intet at gøre desværre. 

Han var 25 år og ja vi var venner. Han var en af mine bedste venner. ?

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonym

Surt du fik profilen slettet - tror bestemt jeg havde betalt beløbet og læst det brev.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.