Hvad skal vi se i Berlin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. juni 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg skal til Berlin i morgen, bare min kæreste og mig. Har aldrig været der før, har I nogle ideer til hvad vi bare skal se eller lave dernede? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Kurfürstendamm shoppinggade

berlin Zoo

en tur med sightseeingbus

Anmeld Citér

22. juni 2017

Frederikke80

Mor-til-Alfred skriver:

Kurfürstendamm shoppinggade

berlin Zoo

en tur med sightseeingbus

Mange tak, det er hermed noteret 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Annemette07

Frederikke80 skriver:

Jeg skal til Berlin i morgen, bare min kæreste og mig. Har aldrig været der før, har I nogle ideer til hvad vi bare skal se eller lave dernede? 

Op i tv-tårnet om aftenen. Har selv kun prøvet da i dagstimerne da vi har haft vores søn med begge gange, men har hørt det skulle være smukt ☺️

Anmeld Citér

22. juni 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Frederikke80 skriver:

Elsker Berlin

Brandenburger tor

Museet ved checkpoint charlie

Berlin Wall memorial, bygget i 25 året for murens fald, en del af muren er genopbygget, med vagttårne pigtråd og det hele

Unter den Linden, en fantastisk gåtur, under lindetræerne Fra Brandenbuger Tor til Berliner Dom.
den har været under renovation og ved ikke hvordan det går med den

Monumentet for de døde jøder og museet under jorden der ligger samme sted

Kurfürstendam, shopping, shopping og mere shopping

Reichstag, der er vist restaurant under taget, som serverer en ret lækker brunch

Berlin Zoo

Fjernsynstårnet

Anmeld Citér

22. juni 2017

Dash

Jeg har været i Berlin mange gange, elsker den by! 

Nogle ting jeg helt sikkert synes man skal opleve er checkpoint Charlie og området deromkring, derudover er tv-tårnet og den der store luftballon de ting der har været fede at prøve. Og helt sikkert også monomuentet for jøderne, kan ikke huske hvad det hedder. 

Én ting jeg aldrig har fået prøvet er rittersport museumet hvor man kan lave sin egen variant, men det er helt klart også på listen næste gang 

Anmeld Citér

22. juni 2017

AnoMom

Som de andre skriver. Og hvis i har mod på det så den gamle kz lejr udenfor byen. Det er en lille times kørsel. Kan ikk huske navnet på den på stående fod. Men det er et "spændende" ( i mangel af bedre ord) sted. Men kræver også man er gjort af et vis stof for det gør ondt indeni at se. 

Anmeld Citér

23. juni 2017

Frederikke80

Tusind tak for jeres svar... vi får travlt    

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.