Det kommer jo meget an på jeres vaner og hvad I kan lide at lave sammen som familie.
Hos os er et spisebord med plads til alle alfa og omega. Det er der vi samles om maden, det er til at tegne, spille spil, være kreative, lave lektier og og og og... jeg vil hellere have en lille sofa og så er ordentlig bord end have et lille bord og to sofaer fx.
Så er en reol (eller flere) vigtige for os fordi vi har bøger og selv med lidt plads ville jeg ikke undvære dem, vi har et hav af tudser, farver mm. Osv.
Og ja til sidst så er æstetik (altså min smag) vigtig er medtænkt. Det kan godt være en eller anden stol bare fylder men hvis den gør jeg kan lide vores hjem så skal den med.
Og så som en anden skriver tænk i luften, hylder højt oppe til alt det I ikke skal bruge dagligt men som I ikke vil undvære. Tænk over størrelsen af rummene . Lad jeres soveværelse være det mindste og jeres datters det største, så er der måske plads til et fælles krea bord hos hende, tumle plads mm. Og hendes legetøj kan hver dag komme ud af fælles rummet
Anmeld
Citér